تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

۲۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سایتی مانند phow را در لحاظ بگیرید 100 ها نوشته‌ی‌علمی درباره یک مورد درین تارنما مندرج میباشد. مثالا شما برای بازکردن قفل کیف سامسونت می‌توانید بیش تر از 100 نوشته‌ی‌علمی درین وبسایت بیابید. آموزش سئو در مشهد گوگل به تمامی این صفحه ها مرتبه نخواهد اعطا کرد. رایاپارس برخی از این صفحه ها در گوگل درجه خیر خواهند داشت و ترافیک مطلوبی را هم به تارنما جاری می نمایند. ahrefs البته بیشتر این صفحه های خیر در گوگل جایگاه بدست میاورند و خیر ترافیکی را به وبسایت منتقل می نمایند. براین اساس بهتراست که محتوای اینگونه صفحاتی را ترکیب و نشانی آن‌ها را به کاغذ ترکیب گردیده ریدارکت کنیم.

محتوای شبیه در وبسایت از لحاظ الگورتیم گوگل پاندا یک نقص‌ دورازشوخی در وب سایت می‌باشد.

صفحه ها 404 و واکنش الگوریتم گوگل پاندا با آن ها
گوگل اعلام نموده است که بدلیل آنکه رقبا می‌توانند صدها هزار پیوند به کاغذ ای که در وب سایت شما وجود ندارن ساخت‌و‌ساز نمایند. تعدد صفحه های 404 را در پردازش های الگورتیم گوگل پاندا قرار نداده میباشد.

نکته : در وبمستر به شما صفحاتی را که سبب رخدادن خطای 404 گردیده اند را علامت می‌دهند. در شرایطی‌که رقیبان شما اینگونه پیوند هایی را تولید کرده اند این مسئله را به گوگل گزارش نمایید تا از تنبیهات گوگل در حفاظت بمانید.

تارنما هایی که محتوای دیگر وب سایت ها را تبلیغ می نمایند
متاسفانه یکی تکنیکهای بهینه سازی کلاه سیاه که در کشور ایران بسیار ترویج یافت تبلیغ محتوای وب سایت های با رنک بالا در به عبارتی مسئله کاری بود.

چنانچه تارنما شما تنها به تبلیغ تارنما های دیگر بپردازد و مخاطبان تارنما شما همیشه مجبور باشند که از وبسایت شما به دیگر وبسایت ها مراجعه نمایند. گوگل تارنما های مقصد را جایگزین وب سایت شما خواهد کرد.

از سایرافراد حیث بخواهید
یکی‌از راههای تشخیص چگونگی محتوا حیث خواهی از یک شخص بیگانه میباشد. افرادی که ارتباطی با شما و کمپانی شما ندارند خوب می توانند مطالب شمارا عیب گیری نمایند.

تعداد لغت ها متن و فاکتورهای بهینه سازی داخلی
John Mueller در تمجید محتوای کیفیت عالی اعلام‌کرد که تعداد لغت ها در تشخیص کیفیت خوب بودن مطالب کاربردی ندارد و بخش اعظمی از وب سایت ها میباشند که با وجود تعداد معدود کلمه ها محتوای با ارزشی دارا‌هستند و حتی به لیست featured snippets (وب سایت هایی که در کادری غیروابسته در بالای حاصل کاوش به اکران در میآیند) شیوه یافته اند.

نکته:  جان مولر حداقلی برای تعداد نوشته‌ی‌علمی منتشر گردیده در روز قائل وجود ندارد و می‌گوید هیچ تعداد حداقلی برای نشر مطالب نیست.

با اعتنا بدین مورد خوب میباشد بجای تمرکز بر پرکردن وب سایت خویش با مقاله‌ها گوناگون، مقالاتی کیفیت خوب و دیدنی برای استفاده کننده ساخت و ساز نمائید.

نکته:  با اعتنا به اینکه ساخت‌و‌ساز محتوای کوتاه و خرد عمل را برای  اسپمرها شل می نماید. گوگل در سالیان اخیر اعتنا بیشتری به وسعت مقاله‌ها دارااست. ولی این زمینه بدان معنا وجود ندارد که مقاله‌ها خویش را با متونی بی معنا مالامال کنیم و انتظار جایگاه بالا داشته باشیم.

محتوا در هر شکلی قادر است ارائه خواهد شد
سالها تمرکز گوگل برروی محتوای متنی سبب شد‌ه‌است که اکثری از بهینه سازی کاران همچنان مجموع تمرکز خویش را به ساخت متن تخصیص دهند. درحالیکه بعداز خریداری وب سایت یوتیوب بوسیله گوگل عملا شاهد آن بودیم که تارنما های ارائه دهنده عکس و فیلم جایگاه های خیر در گوگل بدست آوردند.

بعبارتی دیگر شما می‌توانید محتوای خویش را بصورت متن، عکس، فیلم، صوت و یا این که هر فرمت دیگری ارائه  دهید سوای اینکه ما یحتاج باشد نگران عدم درجه گیری در گوگل و یا این که تنبیه به وسیله الگوریتم ههای گوگل باشید.

سود گیری

الگوریتم گوگل پاندا به چگونگی محتوا حساس میباشد. چگونگی محتوا را خیر تعداد لغات بلکه تعداد کاربر فعال ورقه معلوم می نماید. یک کاغذ قادر است فاقد محتوای متنی باشد البته از نگاه گوگل بسیار ارزشمندتر از یک نوشته ی علمی با ده ها برگه متن باشد.
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

سئو داخلی

مداقه بهینه سازی داخلی برای بودن در ورقه نخستین گوگل، هنگامی میباشد که شما محتوای کیفیت بالا ساخت‌و‌ساز کرده‌اید و درحال حاضر می خواهید. آموزش سئو در مشهد این محتوا را با نوع کاوش استفاده کننده برای آن محتوا همگام نمایید. بدین ترتیب در محتوای خویش تغییراتی تولید می کنید. رایاپارس تا مخاطبانی که در ادامه فرآورده و سرویس ها شما میگردند. ahrefs ریلکس‌خیس تارنما شمارا بیابند. هر کاری که در موضوع seo داخلی ایفا می‌دهید می بایست در سرویس بی آلایش‌خیس شدن کاوش تارنما به وسیله یوزرها باشد در غیر این شکل اشتباه میباشد، حتی در شرایطی‌که رفرنس آن خویش گوگل باشد، چون می‌قدرت شایسته ترین ارشادوراهنمایی را چنان بد انجام کرد که جز ضرروزیان هیچ چیزی نداشته باشد.

 تبلیغ محتوا در کانال‌های اجتماعی
از سعی برای فروش تولید ها در شبکه‌های تلگرام تا عرضه عکس تولید ها در اینستاگرام، جزو تبلیغ در شبکه های عمومی محسوب می شوند. بعضی از سئوکاران یوزرها را از اینستاگرام و تلگرام فراری میدهند و می گویند این کانال‌ها به وب سایت شما لینک و پیوند دارنده بها seo نمی‌دهند. حقیقت این میباشد که هیچ کانال اجتماعی‌ای به شما لینک و پیوند دارنده بها seo نمی‌دهد. بک پیوند به دست آوردن از شبکه های عمومی هیچ تاثیری روی سکو تارنما ندارد. واحد سنجش تعامل یوزرها شبکه های عمومی با وبسایت شما میباشد که بها seo داراست و بر درجه تارنما شما به‌شدت اثر مثبت میگذارد. براین اساس لینک و پیوند دادن یا این که ندادن کانال‌های اجتماعی تا وقتی‌که بتوانند کاربر را با شما در خصوص نگه دارا هستند اهمیتی ندارد.

تبلیغ محتوا در وبسایت‌ها
قطعا شما هم درباره مضرات خرید بک لینک و پیوند شنیده‌اید. بک پیوند بخرید،  البته تعداد کم از جمله ماهیانه 15 عدد بک لینک و پیوند با لغات کلیدی متنوع به هر کاغذ، مشتمل بر خویش واژه و کلمه کلیدی اساسی ورقه، کلمه و واژه کلیدی شبیه واژه کلیدی اساسی، واژه و کلمه دارنده معنای شبیه با واژه و کلمه کلیدی مهم، تیتر شیت و...از وب سایت‌هایی که محتوایی مربوط به محتوای وبسایت شما دارا هستند.

تبلیغ محتوا بیش تر از رقبا در وب سایت‌های مربوط به گونه های گوناگون لغت ها کلیدی
در شرایطی که وبسایت رقیبتان ۹۰۰۰ پیوند دارااست، نروید ۱۰۰۰۰ پیوند خریداری فرمائید. نخستین تعداد بک لینک و پیوند‌های آن از تارنما‌های مرتبط را معلوم کرده و به‌شکل عصر‌ای و در تعداد بسیار معدود بک لینک و پیوند اضافه نمائید تا به تعداد بک لینک و پیوند‌های مرتبط حریف برسید. بقیه بک پیوند‌ها فقط بازدارنده رویش رقیبتان می‌باشند.

استراتژی برای اینکه به کاغذ اولیه گوگل بیایید چیست؟
برای توفیق یک حصول‌وکار رعایت اصول نخستین بهینه سازی ضروری میباشد، البته فارغ از چک درست رقبا نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم در کاغذ اولیه گوگل قرار بگیریم. این بدان معنا وجود ندارد که ایفا هر چه سایرین ایفا داده اند درست میباشد، بلکه به آن معناست که قبل از هر تصمیمی موردنیاز میباشد از اوضاع مو جود و سعی رقبا داده ها قابل قبولی در چنگ داشته باشیم.

این روز ها تمامی از اصول اول بهینه سازی و مداقه ساخت و ساز محتوا باخبر میباشند، آنچه منجر توفیق یک استحصال‌وکار و برتری نسبت به سایرین میباشد، بضاعت در اتخاذ استراتژی‌های مطلوب میباشد. 

با سال‌ها تجارب در پیاده سازی و seo به وب سایت‌ها یاری می‌نماید خلال شناسایی درست حالت سایت خویش و نظارت رقبا یک استراتژی هدفمند و ظریف برای دستیابی جایگاه اولیه گوگل پیاده سازی و پیاده‌سازی نمایند.

ما در تک تک پروسه فعالیت در کنار شما هستیم و علاوه بر ارائه مشورت کردن‌های کاربردی کوشش میکنیم به تقویت نقاط قوت شما پرداخته و نقاط ضعفتان را بر طرف کنیم. 

برای دستیابی داده ها بیشتر و اخذ مشورت اول درباره ی استراتژی های بهینه سازی مطلوب وبسایت خودتان با کارشناسان ما در تماس باشید.
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

دنیای اینترنت بسیار عوض شده میباشد وبمستر ها صرفا می بایست به ساخت محتوای اختصاصی و دیدنی بیاندیشند. آموزش سئو در مشهد وب سایت هایی که با اخذ بکلینک زیاد در سال های گذشته دارای اعتبار و با محتوای مطلوب تشخیص داده میشدند. رایاپارس همین سال ممکن میباشد که بی قیمت تشخیص داده شوند. ahrefs در‌حالتی که سایتی برای مقطع متعددی رها خواهد شد یا این که آنکه زمینه محتوای آن به ناگهان تغییر و تحول نماید سکو های خویش را از دست خواهد اعطا کرد.

نحوه های بهنیه سازی با بکلنیک بشدت عوض شده میباشد. اکثری از پیوند های وبسایت که پیش از این مشکلی نداشته اند ممکن میباشد اسپم تشخیص داده شوند.

چه‌طور می بایست از ابزار Disavow برای حذف پیوند های مخرب بهره مند شد
وبسایت های بخش اعظمی برای مثال تارنما ما به در مقاله‌ها اکثری به قابلیت و امکان حذف لینکهای مخرب از روش ابزار Disavow در وبمستر اشاره کرده اند. گوگل در مقاله ها متفاوت سفارش داده میباشد که در شرایطی‌که وبسایت بدلیل لینکهای مخرب مبتلا جریمه گردیده‌است. به امداد این ابزار لینک و پیوند های غیر قابل حذف را خنثی نمایید.

نکته ای که بایستی به آن اعتنا داشت این میباشد که ابزار Disavow می تواند به یک تارنما که لینک و پیوند غیر مخرب ندارد جراحت بزند. در حالتی که شما با این ابزار لینک و پیوند های ورودی وبسایت خویش را بصورت ناگهانی حذف نمائید. گوگل فرض را بر این می گذارد که لینک و پیوند ها بوسیله شما خریداری گردیده بودند و اکنون در طول تمدیدشان شما آنها‌را تمدید نکرده اید که حذف گردیده اند.

بدین ترتیب پیش از اعتقاد و باور از جریمه شدن وب سایت بوسیله گوگل پنگوئن بسراغ ابزار Disavow نروید.

سود گیری :
الگوریتم گوگل پنگوئن با نظارت بیشتراز 200 ادله انتخاب میکند که سایتی بصورت اسپم پیوند خریداری کرده و یا این که پیوند فروخته میباشد یا این که نه. آنگاه طبق  فیض بدست آمده وبسایت ممکن میباشد با تنبیه گوگل مواجه خواهد شد.با بروز شدن الگوریتم گوگل پنگوئن وبسایت ها می توانند با حذف لینک و پیوند های نقص‌ دار با سرعت بیشتری به حاصل گوگل گشوده گردند.

پیوند در کامنت تارنما ها و امضاء فروم ها می‌تواند مرتبه وبسایت را به خطر بیاندازد.
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

در وبسایت ویکی پدیا پیوند‌های شکسته را بیابید و آن را با پیوند به یکی‌از صفحه ها تارنما خویش دستکاری فرمایید. به کارگیری از این طریق چندان معمولی وجود ندارد. آموزش سئو در مشهد بایستی در ویکی پدیا بدنبال مقاله ها مربوط به متاع و سرویس ها خویش بگردید که دارنده پیوند شکسته باشند. رایاپارس درضمن هیچ ضمانتی برای به کارگیری از پیوند‌های ایجاد گردیده شما به وسیله ویکی پدیا وجود نخواهد داشت. ahrefs ولی درصورتیکه این نحوه عملی خواهد شد، میتواند ترافیک بالایی را به وبسایت شما هدایت نماید.

از جواب دادن به سوالهای وبسایت Quora برای ارتقا ترافیک سایت به کارگیری فرمایید
تارنما Quora تعداد متعددی مخاطب داراست. این دامنه پهناور کاربر میتواند به ارتقاء ترافیک تارنما شما یاری دهد. وارد تارنما Quora گردید و بدنبال سوال های مرتبط با مال و سرویس ها مارک خویش بگردید. به سوال های جواب دهید و در نقطه نهایی جواب با یک متن جالب به کاغذ‌ای از وبسایت خویش پیوند تولید فرمایید.

عمل در وبسایت Reddit
Reddit یک پلتفرم دوستداشتنی دیگر میباشد که در دنیای اینترنت بصورت وسیع‌ای در درحال حاضر کار میباشد. با امداد این پلتفرم میتوانید به ساخت پیام تبلیغاتی برای مخاطبان بلقوه خویش بپردازید. به خاطر داشته باشید که تبلیغات را بصورت اسپم ساخت نکنید و در اولِ شغل خویش فقط به ساخت و ساز محتوای موثر و غیر تبلیغاتی در خصوص با کالای تولیدی مارک خویش بپردازید و تبلیغ در‌این وب سایت را فورا پس از آغاز عمل در آن استارت نکنید.

محتواهای سابق تارنما را بروز رسانی فرمائید
برخی مقاله ها با سپری شد مجال بلا استعمال می شوند. بایستی راهی یافت و این مقاله‌ها منقضی گردیده را مجدد به چرخه مقاله ها آپ تو دیت تارنما اضافه کرد. اجرا اینکار چندان طاقت فرسا وجود ندارد. با اعتنا به اینکه این فعالیت سکو صفحه های دیرین را مجدد در گوگل بالا خواهد موفقیت، ترافیک ناشی از این نحوه به طور کامل محسوس خواهد بود.

ایجاد اینفوگرافیک
اینفوگرافیک را به‌تیتر روشی برای ارتقا دانایی یوزرها از عمل‌های یک کسب و کار به فعالیت میبرند. مزیت اینفوگرافیک با گاز جابجایی داده ها در آن میباشد. تولیدی یک اینفوگرافیک براساس مطالعات صورت گرفته در قضیه مربوط به شاخه صنعتی عمل‌های شما و اشتراک آن قادر است به ارتقا ترافیک وب سایت یاری دهد. برای ساخت اینفوگرافیک از یک طراح توانا امداد بگیرید و به چگونگی طرح تولیدی عنایت متعددی بدهید. یک اینفوگرافیک سرهم بندی گردیده نمی‌تواند اثر مطلوبی بر کسب و کار شما داشته باشد.

مطالعاتی در باره صنعت مرتبط با مارک خویش جاری ساختن دهید و آن را با سایرافراد به اشتراک بگذارید
درباره صنعتی که در آن حوزه در اکنون شغل می‌باشید رسیدگی نمایید و نظرسنجی‌هایی را درباره مسائل مربوط به آن ترتیب دهید. بعد این داده ها را به اشتراک بگذارید. عملکرد نمائید آمارهایی درباره ی با کارداران تاثیرگذار در تجارت خویش را تنظیم فرمائید. در شرایطی که برای اجرا اینکار به یاری نیاز دارید از کمپانی‌های بازاریابی دارای اعتبار یاری بخواهید. آن گاه پس از تنظیم این آمارها آن ها را با بقیه افراد به اشتراک بگذارید.

 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

جان مولر از کمپانی گوگل اعلام نموده است گه گوگل می‌تواند محتوای نسخه برداری را حتی پیش از ایندکس شدن آن بوسیله ربات های گوگل (crawled) تشخیص دهد. آموزش سئو در مشهد سوالی که اینجا مطرح گردیده این میباشد که آیا گوگل ورژن ترجمه گردیده ای از یک ورقه را نسخه برداری تلقی خواهد کرد. رایاپارس برای مثالً ترجمه فرانسوی از یک متن انگلیسی، آیا از دید گوگل اسکن آن متن انگلیسی می‌باشد. ahrefs آیا گوگل قدرت تشخیص ترجمه های متعدد از یک کاغذ را دارااست؟ در صورتی‌که  اینگونه میباشد این زمینه چه تاثیری در نتیجه ها کاوش داراست؟

جان مولر برای جواب بدین پرسش تاکید می نماید که گوگل بدنبال علائمی از نسخه برداری بودن محتوا میشود و این مورد حتی پیش از تحقیق محتوای وبسایت فیس می‌دهد. براین اساس صرفا شیوه گوگل برای ایفا اینگونه تشخیصی ساختار URL ورقه میباشد.

به عبارت جان مولر توجه نمایید وی تاکید میکند که پیش از crawling شیت یعنی پیش از اینکه گوگل ربات های خویش را برای تشخیص محتوا برگه ارسال نماید. براین اساس می بایست جایی در نشانی برگه اشاره ای باشد که گوگل بتواند نسخه برداری بودن آن را تشخیص دهد.

این قسمت می‌تواند بعنوان نمونه پارامتر های زبانی در ساختار نشانی کاغذ باشد. پارامتر هایی مانند language=English یا این که language=French یا این که language=German. فرض نمائید آحاد صفحه های وب سایت محتوایی به گویش انگلیسی دارا‌هستند بجز کاغذ ای که در URL آن ها عبارت language=Spanish درج شد‌ه‌است. در اینگونه حالتی این ورقه ممکن میباشد ورژن اسپانیایی برگه ای دیگر در حیث گرفته خواهد شد که استفاده کننده با سویچ کردن گویش به آن شیت وارد می گردد. بدین ترتیب ممکن میباشد که‌این شیت به وسیله گوگل در لحاظ گرفته نشود.

البته در حالتی‌که گویش تارنما را در لحاظ نگیریم. این نکته که جان مولر اعلام میکند در موردها دیگری نیز ممکن میباشد محتوا را اسکن تشخیص دهد. بعنوان نمونه در ساختار صفحه های همواره ممکن میباشد که قسمت هایی از ساختار صفحه های تماماً یکسان باشد.  

جان مولر در جواب در این زمینه می‌گوید: محتواگذاران و مدیران تارنما می‌توانند با مقداری توجه از ساخت محتوای تکراری اجتناب نمایند. البته تولید محتوای  تکراری در هر سایتی می‌تواند فیس دهد. خویش گوگل هم از این قاعده جدا نیست.

سوال و جواب با جان مولر:
جان مولر در ویدئویی که در زمینه‌ی با محتوای تکراری ارائه داده میباشد در جواب به پرسش: آیا قرار دادن مطالبی که مخاطبان ما در گوگل پلاس برای ما نوشته اند در وبسایت و هایلایت کردن آن و به کار گیری از آن بعنوان برند آپ Markup (در شیت نتیجه ها کاوش گوگل به اکران در می‌آید.) از لحاظ گوگل مشکلی دارااست یا این که نه. جواب اعطا کرد که مطلقاً اینگونه محتوایی با سیاست گوگل ناهم خوانی دارااست. در کل گوگل به شما قابلیت و امکان استعمال از به این شکل محتواهایی را تحت عنوان Rich snippet نمی دهد. البته شما می‌توانید به مطالبی که خوانند‌گان در شبکه‌های‌مردمی برای شما می نویسند پیوند بدهید. در پی پرسش از جان مولر پرسیده شد که در صورتی‌که این برخورد ها بصورت خودکار از گوگل پلاس خوانده گردد و بصورت برند آپ  Mark up به کارگیری نشود چطور؟  جان مولر در جواب اظهار‌کرد که مطمئن وجود ندارد که‌این طرز نیز با اصول گوگل مطابقت داشته باشد. البته بایستی بیشتر این قضیه را تحقیق کند.

پرسش آینده از جان مولر این بود که در وبسایت چند محتوای نسخه برداری گردیده بود که حذف گردیده‌است اما با وجود حذف آن‌ها و بروز رسانی نقشه وبسایت همچنان در اینترنت مستر پیام غلط اخذ میکنیم عامل این پیام های غلط چیست؟

جان مولر در جواب خاطرنشان کرد که در‌حالتی که پروسه حذف پوشه ها را طبق راهنمای گوگل اعمال داده باشید. احتمالاً با یک باگ در کنسول کاوش طرف هستیم که می بایست سنجیده شود.

جان مولر تاکید کرد که صفحاتی که خطای 404 می‌دهند هیچ سیرتکامل تاثیری بر روی جایگاه وبسایت در گوگل ندارند. به این ترتیب نیازی به نگرانی در باره این پیام غلط وجود ندارد. صراحت دارد که ما مدام می‌گوییم که خطای 404 برای وب سایت بهتر وجود ندارد. البته گوگل می‌داند که‌این ها خطای تکنیکی می‌باشند و تا زمانیکه شما بازدارنده رباتهای گوگل برای دیدن این صفحه های نشوید مشکلی برای seo وبسایت شما وجود نخواهد داشت.

پرسش آینده این بود که با وجود آنکه وبسایت مپ تارنما 10 سال میباشد که تاسیس شده است و ربات گوگل همچنان روزمره برای بازدید به آن مراجعه میکند استدلال اینکار چیست؟

جان مولر توضیح می‌دهد که اینکار برای تشخیص بروز رسانی های تارنما مورد نیاز میباشد و هر توشه که گوگل در نقشه وب سایت شیت جدیدی مشاهده نماید و یا این که کاغذ ای از نقشه تارنما حذف خواهد شد. ربات گوگل مجدداً بدین فولدر مراجعه خواهد کرد.

پرسش: آیا قرار دادن یک تیتر اثبات بعنوان بخشی از اسم صفحه ها شغل صدق میباشد؟

جواب جان مولر: به شرط آنکه این تیتر اثبات به مخاطبان شما داده ها بیشتری از محتوای شیت بدهد جاری ساختن این شغل بلامانع میباشد. البته اگر استفاده کننده با این تیتر رابطه بر قرار نکند قادر است سبب مشکلاتی برای تارنما گردد. ایفا این عمل مستقیماً بر روی سکو بندی وبسایت در گوگل اثری ندارد. بدین ترتیب بایستی مشاهده کنید که سود اجرا آن بر روی نرخ کلیک مخاطبان در شیت حاصل کاوش چیست. در شرایطی‌که عبارتی که شما استعمال میکنید. مخفف کلمه و واژه ای میباشد که یوزرها آن را در گوگل کاوش می نمایند. به طبعً این نصیب از تیتر وبسایت میتواند به ارتقا نرخ کلیک و ارتقا فروش شما بیانجامد. ولی در‌حالتی که اینگونه وجود ندارد شما تیتر باصرفه ای برای صفحه های خویش تعیین نکرده اید. که‌این دستور خویش قادر است به افت سکو وبسایت شما در گوگل بیانجامد.

پرسش: برای یک کمپانی ساخت سایت عالی میباشد که وب سایت مشتریانش را با لغات کلیدی وقت گیر باصرفه نماید و یا این که با لغات کلیدی کوتاه

جواب جان مولر: سئو تارنما از آن مواقعی وجود ندارد که اینجانب به شما بیان کنم می بایست از این شیوه بروید و یا این که آن رویکرد سریعتر به سود می رسد. شما بایستی برای مجموع مشتریان خویش نحوه های گوناگون را پژوهش نمایید و مشاهده کنید که مشتریانشان به کدام نحوه شایسته ترین جواب را می دهند. برای یک وب سایت لغت ها کلیدی بلند شایسته ترین نحوه سئو میباشد. و برای یک تارنما این طریق به هیچ وجهً کاربردی ندارد. و برای وب سایت دیگری این طریق برای آغاز فعالیت مطلوب میباشد البته با آن نمیتوان وب سایت را از یک حد بزرگتر کرد و بایستی درپی از لغت ها کلیدی کوتاه به کار گرفت.
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

Chris Lara از کمپانی Lara Master Creations میگوید که با دقت به اینکه نمی اقتدار فرمان خطیر تولید پیوند باکیفیت را به یک برنامه سپرد. آموزش سئو در مشهد می قدرت برای صرفه جویی در وقت و هزینه ایجاد بک لینک و پیوند که برای بهینه سازی بسیار اساسی میباشد. رایاپارس از طرفی به دلیل آن که ساخت و ساز بک پیوند بایستی به طور دستی صورت پذیرد، این عمل بسیار وقت گیر است. ahrefs و می قدرت برای صرفه جویی در وقت از ابزارهایی برای یافتن وب سایت های مرتبط برای اخذ بک لینک و پیوند به کار گرفت.

وی همینطور اعتقادوباور داراست که می اقتدار این دستور را به موسسات دیگر برون سپاری کرد و بنابراین می اقتدار وقت و هزینه کمتری صرف ایجاد بک پیوند کیفیت خوب کرد. نکته مهمی که بایستی دراین مورد به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد که هنگام ساخت بک پیوند چگونگی و رابطه سایتی که از آن لینک و پیوند اخذ می‌کنید از دید seo بسیار اساسی میباشد. بدین ترتیب ضمن رسیدگی واحد سنجش رابطه وبسایت مبدا، به چگونگی آن نیز اعتنا فرمایید.

4- اسم دامنه ای که بیان‌کننده مارک شما باشد از نامی که معرف عمل شماست موثرتر میباشد
Will Guthrie از تارنما Blue Laser Design اعتقاد دارااست با وجود کل منابعی که به به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی در اسم وبسایت تاکید می نمایند. گوگل برای اختصاصی بودن داده ها قیمت بیشتری قائل میباشد و نامی که معرف مارک شما باشد اثر بهتری بر روی seo خواهد داشت.

وی اعتقاد و باور دارااست که اسم دامنه بایستی منعکس کننده مارک شما باشد و با این اکنون حوضه شغل شما‌را معرفی نماید و ضمنا کوتاه و مختصر و شل نیز باشد.

5- برای ساخت و ساز محتوا برای بهینه سازی محلی از رقبای خویش در seo محلی الهام بگیرید
Erick Carlson از وبسایت WebTechs.Net می‌گوید که بهینه سازی وب سایت به شدت به چگونگی محتوای ساخت گردیده متعلق میباشد. در حالتی که شما میخواهید که در بهینه سازی محلی جایگاه بالایی داشته باشید مطلقاً به محتوایی بسیار باکیفیت نیاز خواهید داشت.

در‌حالتی که میخواهید محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که هم استفاده کننده و هم گوگل برای آن بها قائل باشند سکو های نخستین تا دهم گوگل را تحقیق فرمائید و از آنان الهام بگیرید.

وی همینطور ذکر نموده است که برای توفیق در بهینه سازی محلی برای هر یک از عبارات کلیدی که در حیث دارید صفحاتی با 700-500 کلمه و واژه ساخت نمایید. به عنوان مثال برای واژه و کلمه کلیدی تعمیر لوله کشی یک برگه تخصیص دهید. به‌این برگه عکس اضافه فرمائید و عکس های شیت را با امداد صفت ALT سئو فرمائید. شایسته ترین طرز این میباشد که هر محصولی ورقه مجزای خویش را داشته باشد که در آن خصوصیت های کالا، عکس فرآورده و تیم بندی متاع نوشته شده باشد.

6- لیست کردن خصوصیت های سایتهای دارای اعتبار و منفعت گیری از آن در بهینه سازی محلی
Kyle Sanders از Complete Web Resources میگوید که برای seo محلی بایستی لیستی از شرکت ها دارای اعتبار در صنعت خویش را تنظیم کرده و بعد از آن در گوگل برای عبارات کلیدی مد حیث خویش کاوش فرمایید. آن گاه معلوم فرمایید که کمپانی هایی که لیست نموده اید برای کلید کلمه های شما در شیت حاصل جستجوی گوگل حضور دارا هستند یا این که نه!

با این نحوه شما میتوانید لیستی از لغت ها کلیدی را داشته باشید که با یاری ساخت و ساز محتوا و اخذ لینک و پیوند از تارنما های دارای اعتبار جایگاه آن‌ها‌را در گوگل بالا ببرید و استفاده کننده خاص خویش را به وبسایت جذب نمائید. Kyle Sanders سفارش می نماید برای بهینه سازی کردن محتوایی که رقبای قادر شما در آن حضور ندارند بر روی ساخت و ساز محتوا توکل فرمائید.
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

میدانید که تکنولوژی AMP یک کدام از منش های سئو وبسایت برای تلفن همراه های تلفن میباشد. آموزش سئو در مشهد غرض از ساخت این تکنولوژی قابلیت اکران وب سایت در تلفن همراه های موبایل با اعتنا به تحت بودن سرعت وب در‌این تلفن همراه ها میباشد. رایاپارس تکنولوژی AMP را می قدرت برای دسکتاپ هم بهره مند شد. ahrefs با دقت به‌سرعت وب در کشور ایران این تکنولوژی برای ما بسیار ارزنده خیس از بخش اعظمی از مرز و بوم ها میباشد.

نکته: سرعت وب مرز و بوم کاندا برای مصرف کننده خانگی به صورت معدل 30 مگابایت بر ثانیه میباشد ( برگرفته از تارنما cybera.ca ). سریعترین وب در کشور ایران 16 مگابایت بر ثانیه میباشد که به ارزش ماهیانه 80 هزار تومان عرضه می‌شود (تارنما کمپانی مخابرات). در مقایسه با سریعترین وب کانادا 150 مگابایت بر ثانیه که بوسیله کمپانی rogers ارائه می گردد. این مجموعه برای مصارف شرکتی تا 1000 مگابایت بر ثانیه وب کابلی به یوزرها خویش ارائه خواهد بخشید.

این نوشته‌ی علمی به اهیمت سئو وبسایت برای تلفن همراه اشاره خواهد کرد. اما در حالتی که وبسایت شما اینک به صحت در تلفن همراه نمایش داده میشود. این نوشته ی علمی به شما امداد خواهد کرد که برای جابجایی به AMP تصمیمی صحیح بگیرید. ممکن میباشد شما به هیچ عنوانً به‌این تکنولوژی نیازی نداشته باشید. یا این که به طور کاملً برعکس این تکلنولوژی برای شما به طور کاملً ضروری باشد. در صورتی در باره جابجایی وبسایت خویش به AMP شک وتردید دارید این نوشته‌ی‌علمی برای شما تنظیم شد‌ه‌است.

چرا می بایست به سمت وبسایت های AMP جنبش کرد

AMP چیست؟
گوگل پروژه AMP که مخفف واژه و کلمه Accelerated Mobile Pages به معنای زیر الفظی ارتقا سرعت صفحه های موبایلی میباشد را ارائه داده میباشد. این تکنولوژی همان گونه که از نامش مشخص و معلوم میباشد پیاده سازی صفحه ها وب سایت برای اکران سریعتر در گوشی را مقصود خویش قرار داده میباشد. گوگل در راهنمای اینترنت مستر خویش درباره این تکنولوژی اینگونه نوشته میباشد:

ارتقاء سرعت وب سایت در تلفن همراه (افزایش کاربری وب سایت)
بهبود سکو تارنما در جستجوی موبایلی (به جهت ارتقا سرعت وبسایت)
به حیث میرسد که گوگل برای ارتقاء سرعت تارنما های AMP آن‌ها‌را در سرور های کش Cash خویش ذخیره می نماید و تا زمانیکه شما در وب سایت خویش داده ها جدیدی بار گذاری نکنید که به وسیله یوزرها گزینه بازدید قرار بگیرد گوگل به تارنما شما درخواستی ارسال نمی نماید.
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

با اعتنا به تاریخچه پیش بینی ها، گوگل بعضی از تدابیر را از ابزار خویش حذف نموده است. آموزش سئو در مشهد توصیه کاوش مسائل جنسی به طور مصرح. رایاپارس توصیه کاوش مفاد کینه توزی انگیز نسبت به یک مجموعه یا این که یک نظریه خاص
سفارش مورد ها خشن
سفارش مفاد خطرناک و جراحت رسان
گوگل همینطور سفارش هایی که به وبسایت های اسپم منتهی میشوند. ahrefs یا این که توصیه هایی که ایفا انجام مجرمانه مانند سرقت را تشویق نمایند را نیز از نتیجه ها کاوش حذف می نمایند.

گوگل هر نوع پیشنهادی که راجع‌به با مفاد بالا باشد را حذف خواهد کرد. مگر آنکه مورد سفارش گردیده پزشکی و یا این که علمی باشد.

 گوگل از برخورد یوزرها برای ابزار توصیه کلمه ها خویش منفعت میگیرد
گوگل به یوزرها قابلیت و امکان میدهد که حیث خویش را در زمینه‌ی عبارات سفارش گردیده گوگل ارائه دهند. بنابراین گوگل قادر است مشکلاتی که در‌این نصیب وجود داراست را یافته و اصلاح نماید. مثلا مورد نیاز وجود ندارد کلماتی توصیه شوند که بطور طبیعی کینه ورزی انگیز میباشند و یوزرها می توانند اینگونه کلماتی را گزارش دهند تا گوگل سریعتر آنان را حذف نماید.

پیش‌بینی‌های سیستم کامل شدن خود کار از کجا می آیند؟
پیش‌بینی‌های سیستم کامل شدن اتوماتیک بر طبق عباراتی ارائه میگردند که اشخاص در نوار جستجوی گوگل تایپ کرده‌اند.

گوگل برای ارائه این پیش‌بینی‌ها 4 ادله را در حیث میگیرد:

کلیدواژه‌های ترند گردیده و پرطرفدار
لهجه کاوش
جای استفاده کننده و جستجو گر
نو بودن کاوش
گوگل هنگام ارائه پیش‌بینی‌های اتومات اولیه پرسش‌‌های ترند گردیده و پرطرفدار را در حیث می گیرد؛ البته صرفا متداول‌ترین عبارت‌ها را سفارش نمی‌دهد، بلکه برای این‌که پیش‌بینی‌‌ها بیشتر به گزاره گزینه جستجوی استفاده کننده ربط داشته باشند، به لهجه و جای مخاطب هم اعتنا می‌نماید.

برای مثال، پیش‌بینی‌های گوگل برای بی نقص کردن عبارت «رستوران بهتر» برای یک مخاطب در طهران با یک استفاده کننده در کانادا فرق داراست.

کلیدواژه‌های زمان بر به شیوه دیگری رسیدگی میشوند. از‌آنجا‌که جستجوی عبارت‌های وقتگیر چندان متداول وجود ندارد، گوگل به‌مکان پیش‌بینی یک عبارت بدون نقص، صرفا بخش‌‌هایی از آن را پیش‌بینی می‌نماید. یا این که حتی به مکان اضافه کردن یک عبارت به انتهای کاوش، گاهی میانه کلیدواژه کاوش گردیده کلماتی را اضافه می‌نماید.

به عنوان مثال، شاید کاوش برای «بخش تازه دانلود» خیلی زیاد نباشد؛ البته جستجوهای متعددی برای «نصیب نو مانکن دانلود»، «بخش تازه همگناه دانلود بدون‌پول» یا این که «نصیب تازه سریال دل دانلود بدون پول» وجود داراست. به همین عامل این عبارت‌ها به انتها یا این که میانه عبارتی که استفاده کننده کاوش کرده اضافه میشود و به وی اکران داده می گردد.

در صورتی عشق و علاقه عموم به موضوعی خاص ارتقاء یابد، گوگل پیش‌بینی‌ها را بر پایه ی آن قضیه نو و داغ ارائه می‌نماید.

سالیوان می گوید: شاید سیستم‌های خود کار ما یک عبارت ترند گردیده و تازه را به کاوش گر علامت دهند، حتی‌ در حالتی‌که مرتبط‌ترین عبارت با پاراگراف تایپ‌ گردیده نباشد. سالیوان تاکید می‌نماید که سیستم «کامل شدن خود کار» هدفی بالاتر از اکران عبارت‌های تکمیلی بی آلایش داراست. این سیستم به طور کامل با ابزار گوگل ترندز فرق دارااست و نباید با آن مقایسه گردد.

 

 

چه هنگامی سیستم کامل شدن خود کار، پیشنهادی به شما ارائه نمی‌دهد؟
گوگل معیارهایی برای اجتناب از ارائه پیش‌بینی‌های غیرمنتظره و شوکه کننده و دوری از هدایت مخاطب به محتوای نامعتبر دارااست و با دو طرز با این قضیه عکس العمل می‌نماید:

شیوه اتومات. سیستم‌های گوگل طوری پیاده سازی‌ گردیده‌اند تا از اکران پیش‌بینی‌های بی‌سود و ناقض سیاست‌های این موتور کاوش اجتناب نمایند.
شیوه دستی. در شرایطی که سیستم‌های اتوماتیک گوگل پیش‌بینی‌هایی متناقض با سیاست‌های این مجموعه را شناسایی و حذف نکنند، دسته‌هایی وجود دارا هستند که اینگونه پیش‌بینی‌هایی را به‌شکل دستی حذف می‌نمایند.
در‌صورتی‌که سیستم «کامل شدن خود کار» تشخیص دهد که اصطلاحات و عباراتی خشن، جنسی، کینه ورزی پراکن، تحقیرآمیز یا این که خطرناک میباشند، هیچ عبارت تکمیلی را سفارش نمی‌دهد. همینطور در‌صورتی‌که گوگل تشخیص دهد که پیش‌بینی‌اش ممکن میباشد مخاطب را به محتوای نامعتبر هدایت نماید، چیزی به وی سفارش نمی‌دهد. در حالتی که هم این احتمال وجود داشته باشد که پیش‌بینی‌های گوگل دهانزد‌ای پذیرش‌ نشده را پذیرش نمایند، سیستم کامل شدن اتومات چیزی به مخاطب توصیه نمی‌دهد.

 

یوزرها هنوز هم می توانند هرآنچه می خواهند را در گوگل کاوش نمایند
سالیوان در نقطه نهایی سخنانش توضیح می دهد که یوزرها آزاد میباشند هرآنچه می خواهند را در گوگل کاوش نمایند. شاید سیستم کامل شدن اتوماتیک گوگل در وضعیت خاص و سازه بر مصلحت فعالیت نکند؛ ولی هیچ مانعی برای اکران نتیجه ها حقیقی و واقعی کاوش تولید نمی‌نماید.

 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

متا تگ‌ها برای یوزرها آخری و موتورهای کاوش به یک معیار التفات دارا‌هستند. آموزش سئو در مشهد شما میتوانید با باصرفه کردن متا تگ‌ها اعتبار محتوای خویش را ارتقاء دهید. رایاپارس برای سئو متا تگ‌ها فرآیند تحت را می بایست اجرا دهید. ahrefs نکات به کار گیری متا تگ توضیحات: متن متبوع را دیدنی، مختصر و موثر تعیین نمائید.

 شایسته ترین شرایط آن یک گزاره میباشد که گستردن مفیدی از برگه را ارایه میکنـد.

 همت فرمایید در متا تگ توضیحات کلمه های کلیدی را بیاورید.

 با این که تمامی موتور های جست و جو آن را نمیخوانند البته از بینش برخی از موتورهای کاوش تحت عنوان پارامتر ثانویه آیتم اعتنا قرار دارا هستند.

 موتورهای کاوش معمولا متن آن را در کنار تیتر صـفحه در حاصل و کاوش تحت عنوان توضیحی برای صفحه های تارنما، اکران می دهند. گوگل محتوای آن را می خواند.


سفارش می‌کنیم مطلقا بخوانید!
شناخت با تگ های تنظیمات متن در HTML
خاصیت متا تگ توضیحات
در شرایط کلی محتوای این تگ می بایست دو خواص پایین را داشته باشد :

 بایستی به سکو وبسایت شما در موتورهای و کاوش یاری دهد.

 خواننده را به داخل شدن به وبسایت ترغیب کند.

نکات به کار گیری از متا تگ توضیحات
  عملکرد نکنید به هر قیمتی لغت ها کلیدی در آن تکرار خواهد شد .

 این گستردن مختصر می بایست مفهوم داشته باشـد و در آن قواعد کتابت رعایـت گردیده باشد.

 به هنگام تایپ کردن، آن را به ۲۰۰ تا ۲۵۰ کـاراکتر (بـا شـمارش فاصل ها ) محصور فرمائید و در آن از کلماتی به کارگیری نکنید که در متن شیت نیست. اما دراین جا خواسته کلمـات اصلی هـر پاراگراف میباشد.

متا تگ کلید کلمه (Meta keywords)
به کار گیری از این متا تگ دیگر اساسی وجود ندارد، در شرایط کلی بایستی اعلام‌کرد که‌این برچسب تأثیر چندانی در مرتبه ها وبسایت ندارد.

سفارش می شود وقت متعددی را صرف تهیه محتوای این برچسب نکنید.

نکات استعمال از متا تگ کلیدواژه
شاید یک کدام از فواید تمرکز بر روی این برچسب این باشد که شما مجال می یابید هر کاغذ تارنما خویش را با تمرکز بیشتری چک فرمائید به هنگام تهیه محتوای این برچسب موارد ذیل را مد لحاظ داشته باشید:

 شرایط مفرد و توده لغات کلیدی را بنویسید.

 لغات کلیدی را بیش تر از سه توشه تکرار نکنید و مورد ها اساسی را در اولِ آن قرار دهید.

مطالب مرتبط

یادگرفتن قدم به قدم تصویب تارنما در گوگل با ابزار گوگل وبمستر

بهینه سازی هوشمند و شایسته ترین استراتژی و هدف ها برای گزینش آن
 شرایط های رایج نادرست املا یی کلمه ها کلیدی خویش را دراین جا قرار دهید

 کلمه ها کلیدی را می توانید با کاما از هم مستقل کنیدو یا این که جداگانه نکنید

گزینش خلاصه ای برای هر شیت
تعریف و تمجید : این تگ داده ها کلی درباره مطالب باطن برگه نزدیک به یک یا این که دو خط و یا این که حتی یک گزاره خرد به گوگل و دیگر موتورهای کاوش می‌دهد.


اینکار منجر می‌گردد موتورهای جست و جو در میان صفحاتی که ممکن میباشد مشابه هم باشند تفاوت قائل گردد و همینطور به یوزرها امداد می نماید تا سریع خیس تشخیص دهند آیا وبسایت با آنچه که کاوش گردیده مرتبط میباشد یا این که خیر ؟ این تگ در نصیب تگ head در پوشه Header قرار میگیرد.

مطمئن گردید که آحاد صفحه ها شما دارنده تگ تیتر و متا تگ توضیحات می‌باشند.
به تگ‌های Heading اهیمت بیشتری دهید و هنگام استعمال آنان ساختار وبسایت را در لحاظ داشته باشید.
تصاویر خویش را با یاری صفت ALT سئو نمایید.
از متا تگ Robots برای هدایت موتورهای کاوش و انتخاب روش کردار آن ها در عوض صفحه ها خاص وبسایت به کارگیری فرمایید.
صفحه ها نسخه برداری خویش را با به کارگیری از تگ canonical از زخم محافظت فرمائید.
هنگام ساخت محتوای تازه آحاد مورد ها گفته‌گردیده را ارزیابی فرمایید.
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

پیرو یکسری نمونه از روش به کار گیری متا تگ توضیحات به طور اصولی را مشاهده می‌کنید. آموزش سئو در مشهد واژه کلیدی \" گوگل Adwords چیست. رایاپارس توضیحات بسیار بی آلایش و به زبانی قابل فهم و شعور درج شده اند. ahrefs توضیحات بایستی دیدنی باشد و ضمنا استفاده کننده را تشویق نماید که برای قرائت ادامه توضیحات بر روی پیوند تارنما شما کلیک نماید.  

درپی مثال ای از به کار گیری markup به طور ستاره برای اکران جایگاه داده گردیده به شیت از سوی یوزرها می باشید. این نحوه قادر است هم پا با یک توضیح کوتاه و به کار گیری واژه و کلمه هایی که استفاده کننده را به کلیک تشویق نماید، بسیار کارامد باشد.

 واژه کلیدی “meta description”
همانگونه که اشاره کرده بودیم گاهی گوگل به عبارات کلیدی خاصی اذن می‌دهد که توضیحات بیشتری از سایر لغات کلیدی داشته باشند. عامل ها دیگر نیز قادر است در قابلیت تایپ کردن توضیحات وقت گیر خیس دخیل باشد. در تصویر تحت مثال به کار گیری توضیحات زمانبر در عبارات کلیدی که گوگل اذن استفاده اینگونه توضیحاتی را داده میباشد را مشاهده میکنید:

مثالهای به کار گیری نامناسب متا تگ توضیحات
دقت به تعداد کارکترها

ضابطه مشخصی برای تعداد کارکترهای تگ توضیحات متا نیست؛ این به این معناست که در‌صورتی‌که توضیحات متا شما از یک تعداد کارکتر خاصی بیشتر یا این که کمتر گردد، وب سایت شما آیتم جریمه گوگل قرار نخواهد گرفت. ولی از آنجایی که گوگل صرفا 100 تا 120 کارکتر از توضیحات متا را در کاغذ حاصل کاوش نشانه میدهد، عالی میباشد واحد سنجش کلمه ها آیتم استعمال خویش را در همین مقام نگه دارید، یا این که میتوانید لغت ها کلیدی اصلی خویش را در اولِ توضیحات خویش قرار دهید. پیشنهاد ما به شما این میباشد که به ذوق وسلیقه گوگل اعتنا فرمایید و توضیحات متا خویش را، در به عبارتی حدود 100 تا 120 کلمه و واژه ساخت و ساز فرمایید.

استعمال نکردن از توضیحات تکراری

هیچوقت از توضیحات متا یکسان کلاً وبسایت خویش استعمال نکنید. از‌آنجا‌که هر کاغذ وبسایت شما، محتوای خاص خویش را دارااست، پس بایستی توضیحات متا این صفحه ها نیز، متعدد و منحصر باشد. همینطور در صورتی وب سایت شما تعداد صفحه های بسیار بالایی داراست و تولید توضیحات متا متعدد برای هر کاغذ مقدور وجود ندارد، تلاش نمایید صرفا توضیحات متا صفحه های اساسی خویش را مختلف سازید و برای سایر برگه‌ها که التفات کمتری دارا هستند، تیتر توضیحات متا را خالی بگذارید. گشوده هم تکرار می کنیم، پایین هیچ قوانینی از متا دیسکریپشن یکسان در وب سایت خویش به کار گیری نکنید!

به کارگیری از لغات دیدنی و بدیهی در توضیحات

دنیای دیجیتال، یک دنیای رقابتی بسیار هنگفت میباشد و جذب مخاطب، از اصلی ترین دستاوردهای این عرصه به شمار می‌رود. تلاش نمایید ذوق و سلیقه و نیاز یوزرها را در راستای محتوای خویش شناسایی نمایید؛ و آن‌گاه یک تگ توضیحات مطلوب تولید نمائید. به زبانی معمولی‌خیس، یوزرها را ترغیب به بازدید از وب سایت خویش فرمائید. به کارگیری از کلماتی مانند فوق العاده، ارزان، معمولی‌ترین، کاربردی و… می تواند به بهبود چگونگی توضیحات متا شما یاری دهد. ولی در لحاظ داشته باشید که خوب میباشد در به عبارتی حد چگونگی محتوای خویش توضیحات متا را بنویسید. از جمله، در صورتیکه از عبارت “یادگرفتن بهینه سازی توسعه یافته” در توضیحات خویش به کارگیری نموده‌اید، با ارائه محتوایی بی آلایش و مبتدی و تازه کار وقت بازدیدکنندگان را تلف نکنید. چون بازگشت مخاطب از تارنما شما به برگه حاصل کاوش فارغ از کار خاص، به وبسایت شما زخم خواهد رساند که به‌دنبال این نوشته ی علمی، توضیحات بیشتری درباره آن ارائه خوا‌هیم بخشید.


واژه کلیدی \"best burgers in London\"
در تصویر ذیل مشاهده می کنیدکه تارنما برای توضیحات برگه درباره همبرگر توضیحاتی می دهد در حالیکه کاربری که‌این عبارت را کاوش کرده احتمالاً درپی یافتن مکانی برای میل کردن همبرگر در شهر لندن میباشد. ضمنا در توضیحات از کلمه و واژه کلیدی مد لحاظ، عبارت Best در توضیحات درج نشده میباشد.

واژه و کلمه کلیدی \"captain america civil war review\"
در‌این پیوند نیز از rich snippet markup مصرف شده میباشد ولی واژه و کلمه کلیدی فارغ از آنکه داده ها بیشتری به ما بدهد در توضیح تکرار شد‌ه‌است. درضمن چرا‌که ارتفاع توضیحات بیشتراز حد بوده میباشد گوگل توضیحات را شکسته اکران داده میباشد.

کلمه و واژه کلیدی \"meta descriptions\"
اسم تارنما High Rankings میباشد البته همانگونه که مشاهده می‌کنید، ظاهراً گوگل نتوانسته میباشد داده ها توضیحات شیت را بخواند. و اینگونه مشکلی از سایتی که خویش برای بهینه سازی مدعی است قابل قبول وجود ندارد.
 

  • شهریار شاهان