تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

۲۱ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گوگل سرچ کنسول که تا قبل از اینً به آن ابزار گوگل اینترنت مستر گفته میشد، یک کدام از دستیاران دائمی متخصصان seo و یکی‌از شایسته ترین ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی میباشد. آموزش سئو در مشهد ولی امکان های این ابزارِ گوگل بالاتر از مطالعه لغات کلیدی میباشد. رایاپارس موقعیت ترافیک سایت، کوئری هایی که بیشترین ترافیک را آورده اند، حالت تجربیات کاربری صفحه های، حالت ایندکس شدن یا این که نشدن صفحه های و … از کاربردهای این ابزار فوق العاده می باشند. ahrefs در یک تعریف‌و‌تمجید خلاصه می اقتدار اذعان کرد که با گوگل سرچ کنسول میتوانید به پژوهش، مراقبت و عیب یابی صفحه های خویش بپردازید. نصیب دیدنی روایت اینجاست که همگی این قابلیت و امکان ها در یک اطراف کاربری بسیار معمولی و سرازیر در مشت یوزرها قرار می‌گیرند.

چه هنگامی عالی میباشد ازGoogle Search Console  به کارگیری کنیم؟
سرچ کنسولِ گوگل جای قابل قبولی برای بررسی عبارات کلیدی فعلی شماست؛ به خصوص در صورتیکه میخواهید نادر و کیف عبارات کلیدی فعلی خویش را در کنار مقدار ظریف کلیکی که برایتان آورده اند ملاحظه کنید، سرچ کنسول قادر است ابزار ایدئال شما باشد. درواقع در حالتی‌که در نقطه صفر می باشید و می‌خواهید لغات کلیدی مطلوب را برای استارت seo پیدا فرمایید، عالی میباشد شغل را با ابزارهای دیگر استارت نمایید؛ ولی در حالتی که میخواهید از چگونگی کلماتی که پیش از اینً استعمال نموده اید مطمئن گردیده و آن‌ها‌را افزایش دهید، Google Search Console را از دست ندهید.

یاری به دست آوردن از این داده ها می‌تواند یک میانبر بی سابقه در بهینه سازی اشکال وبسایت ها باشد. مثلا در‌صورتی‌که صفحه های شما در صفحه های دوم یا این که سوم حاصل گوگل باشد، به یاری ردیابی همین داده ها و ارزیابی آن‌ها میتوانید خودتان را به شیت نخستین برسانید و صاحب خانه ترافیک قابل توجهی باشید.

درباره ورژن مجانی Google Search Console:
گوگل سرچ کنسول با وجود امکان های فوق العاده ای که دارااست، به طور به طور کاملً بدون پول در چنگ یوزرها قرار گرفته میباشد.

3-Google Ads Keyword Planner
زمانی روند مطالعه عبارات کلیدی را آغاز می‌کنیم، با دسته وسیعی از لغت ها رو به رو می شویم که تمامی آنان هم به حصول و کارمان مرتبطند. البته نکته قابل توجه این میباشد که بتوانیم تشخیص دهیم که کدام یک از این لغت ها می‌توانند تعیین ایدئال تارنما باشند. درواقع همین تصمیم هاست که استراتژی های لغت ها کلیدی مارا انتخاب می نمایند.

Google Ads Keyword Planner به تصمیم گیری درباره این که کدام کلمه ها کلیدی می‌توانند مقصود گذاری مطلوب تری برای بهینه سازی و تبلیغات کلیکی باشند یاری می نماید .درین ابزار میتوانید هزینه بر حسب هر کلیک را برای لغات کلیدی متعدد مشاهده کنید و مقایسه نمایید. به علاوه در‌این ابزار به معیار کاوش، رقابت های تبلیغاتی و نوسانات ترافیک های فصلی هم دسترسی دارید و حتی می‌توانید تبلیغات کلیدی در شرایط های متفاوت را تقریب بزنید.
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

seo جاوا اسکریپت چیست. همان گونه که می‌دانید جاوا اسکریپت قسمت مهمی از پلتفرم اینترنت میباشد. آموزش سئو در مشهد چون خصوصیت‌های متعددی را ارائه میدهد که اینترنت را به یک پلت هیبت نرم‌افزار کارکشته تبدیل می‌نماید. رایاپارس ولی بهینه سازی جاوا اسکریپت چیست. قابل پیدا کردن اپ های کاربردی اینترنت مبنی بر جاوا اسکریپت خویش از روش جستجوی Google می تواند به شما یاری دهد تا یوزرها نو را بیابید. ahrefs یوزرها فعلی را در هنگام جستجوی محتوایی که نرم افزار اینترنت شما ارائه می دهد، مجدد جذب نمایید. در حالی که جستجوی Google جاوا اسکریپت را با ورژن مدام سبز Chromium ایفا می‌نماید، یکسری چیز وجود دارااست که می توانید آنها‌را باصرفه نمائید. در‌این نوشته‌علمی به شما خوا هیم اظهار‌کرد seo کادر‌ورک جاوا اسکریپت چیست و با ۱۴ پروسه برای با صرفه‌سازی وبسایت‌های جاوااسکریپتی آشنا خوا هیم شد.

seo کادر‌ورک جاوا اسکریپت چیست؟


سرویس ها بهینه سازی، یا این که سئوی جاوا اسکریپت و یا این که jQuery (جهت اگاهی از این که Jquery چیست اینجا کلیک نمائید.) بخشی از seo فنی (سئو موتورهای کاوش) میباشد که در‌پی آن میباشد که سایت های هنگفت جاوا اسکریپت را برای خزیدن و فهرست بندی، سهل و همینطور کاوش پسند نماید. غرض این میباشد که‌این تارنما‌ها پیدا شوند و در موتورهای کاوش جایگاه بالاتری داشته باشند.

سئوی جاوا اسکریپت فن ای از seo فنی میباشد که بر seo وبسایت های تشکیل شده و ایجاد محتوا با جاوا اسکریپت برای مشاهده به وسیله موتورهای کاوش متمرکز میباشد.

سئوی جاوا اسکریپت در ساخت سایت، در سکو نخستین به مفاد ذیل مربوط میشود:

seo محتوای تزریق گردیده از روش جاوا اسکریپت برای خزیدن، رندر و نمایه سازی به وسیله موتورهای کاوش.
پیشگیری، تشخیص و عیب‌یابی خطاها درجه‌بندی اینترنت‌وب سایت‌ها و SPA  (اپ‌های تک کاغذ‌ای) تشکیل‌شده بر روی کادر ورک های جاوا اسکریپت، مانند React، Angular و Vue.
باور از اینکه صفحه های اینترنت بوسیله موتورهای کاوش قابل کشف می‌باشند از روش لینک و پیوند دادن شایسته ترین طرز‌ها.
بهبود مجال بار گذاری شیت برای تجزیه صفحه ها و اجرای کد JS برای یک تجربیات کاربری معمولی (UX)

 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

هشدار گوگل

در تجزیه و نظارت seo هر فرصت که یک پس ت را برای کلمه و واژه کلیدی متمرکز که تا قبل از اینً استعمال نموده اید، seo میکنید،آن را با یک نماد قرمز‌رنگ نماد می دهد. آموزش سئو در مشهد کاهش توان برگه و چگونگی محتوای باطن کاغذ صفحه های شما با یکدیگر و همینطور میلیون‌ها ورقه اینترنت دیگر در کانال رقابت می‌نمایند. رایاپارس به مکان داشتن یک کاغذ بسیار دارای اعتبار و مرتبط، شما کلیک‌ها و ترافیک خویش را به یکسری کاغذ با رابطه میانگین تقسیم می کنید. ahrefs کنیبالیزیشن واژه و کلمه کلیدی همینطور علامت میدهد که محتوای شما نادر عمق میباشد و ممکن میباشد صرفا به صورت بدیهی با واژه کلیدی متبوع مرتبط باشد.

مقصود قرار دادن کلمه ها کلیدی یا این که لغت ها کلیدی شبیه در یکسری کاغذ، خطر محتوای تکراری و محتوای بی چگونگی را پیرو داراست، به این ترتیب شانس مراجعه و بک لینک و پیوند شما نیز کاهش مییابد.

۵. کاهش بها برگه مربوطه


الگوریتم گوگل به خیر و خوبی می تواند ادراک نماید که مورد شیت اینترنت شما چیست. با این درحال حاضر، به هیچ عنوان بدون نقص وجود ندارد. با وجود یک سری شیت که وضعیت یکسانی را گزینه مقصود قرار میدهند، این احتمال وجود دارااست که گوگل تصمیم بگیرد که ورقه بی ربط یا این که ضعیف ترین برگه اصلی میباشد و بقیه صفحه های شبیه را بی بها قلمداد نماید.

۶. بک لینک و پیوند‌های رقیق گردیده و Anchor Text
یک استراتژی مطلوب برای ساخت لینک و پیوند، جلب ترافیک و بک لینک و پیوند به صفحه ها اینترنت مربوطه میباشد. کنیبالیزیشن واژه کلیدی، پیوندهای بالقوه را فی مابین یک‌سری برگه به مکان ساخت و ساز پیوندهای زیاد به یک برگه خاص اطلاعاتی هدایت می‌نمایند. همینطور لینک داخلی شما نیز با مشکلی شبیه روبرو میشود و بازدیدکنندگان را به مکان یک برگه دارای اعتبار، به صفحه های متعدد هدایت می‌نماید.

۷. نرخ تبدیل شما کاهش مییابد


تبدیل‌ها نماد پایانی توفیق در اکثری از نصیب‌های سرویس ها seo تارنما، اعم از نام نویسی در خبر نامه یا این که خرید کالا و یا این که تبلیغات در گوگل و… می باشند. سئو نرخ تبدیل معمولاً مقصود پایانی اکثر کمپین‌های seo میباشد.

در کنیبالیزیشن بعید میباشد که تمامی صفحه های به یک اندازه تبدیل به توفیق شوند. ناگزیر یک کدام از صفحه های شما نرخ تبدیل بالاتری نسبت به سایرین نماد می دهد. متأسفانه، صفحاتی که کنیبالیزیشن میباشند، سرنخ‌ها و تبدیل‌های احتمالی را نیز در بین چند ورقه تقسیم می‌نمایند.

به چه شکل کنیبالیزیشن را شناسایی کنیم؟


در حال حاضر که می دانید کنیبالیزیشن کلمه و واژه کلیدی چیست و چرا اینگونه ایراد مهمی‌میباشد، می توانید در پی خط مش‌هایی برای شناسایی و اجتناب از این زمینه باشید.

یادگیری روش تشخیص لغات کلیدی کنیبالیزیشن بی آلایش خیس از چیزی میباشد که میپندارید. فقط کاری که بایستی اجرا دهید این میباشد که استارت به استیناف و ساخت‌و‌ساز محتوای خویش با ابزارهای seo درست نمایید. شما میتوانید از ابزارهایی مانند Google Analytics یا این که Search Console برای ردیابی عبارات کلیدی خویش استعمال فرمایید، یا این که می توانید به ابزارهایی مانند SEMRush یا این که Ahrefs مراجعه نمایید.

البته پیش از آغاز به عمل با ابزارهای seo، یک رویه خوب برای استارت، جستجوی معمولی وب سایت در گوگل میباشد. جهت این شغل اسم تارنما خویش (YourDomain.com) را در گوگل تایپ فرمایید. واژه‌های کلیدی تارنما را در جستجوی گوگل ببینید تا ملاحظه کنید یک سری برگه با یک واژه و کلمه کلیدی خاص درجه بندی میشود.

بعضی از ابزارهای دوستداشتنی به تفصیل ذیل هستند:
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

سئو فنی

بهینه سازی تکنیکال یا این که seo فنی یک کدام از سه نصیب اساسی seo وب سایت را در کنار seo داخلی و سئوی خارجی تشکیل می دهد. آموزش سئو در مشهد کارشناسان seo همواره این سه نصیب اساسی را مبنای شغل خویش برای باصرفه‌سازی اینترنت‌تارنما‌ها قرار می دهند. رایاپارس در‌این نوشته‌ی‌علمی شمارا با بررسی‌لیست بهینه سازی تکنیکال برای کارشناسان و عشق و علاقه‌مندان دنیای بهینه سازی آشنا خوا هیم کرد. ahrefs بهینه سازی فنی موضوعی میباشد که صرفا بعضی از ما با تمرکز از آن استعمال می کنیم، با این هم اکنون بخشی از معاش همگی ما می باشد. ولی در صورتی بخواهیم کاملا به آن نگاه کنیم کدام نصیب از بهینه سازی تکنیکال یا این که فنی وجود ندارد؟

در لیست فنی ما مسائل، مشکلات، نکات و سفارش‌های seo تمامی گنجانده گردیده‌است. با این فعالیت میخواهیم تا با موثرترین طریق ممکن تک تک ارکان اساسی برای ساختن اینترنت‌سایتی کاربرپسند، کارآمد، قابل مشاهده کاربردی و با ادراک راحت را پوشش دهیم.

seo تکنیکال چیست؟
seo فنی به مراحل باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت شما برای مرحله خزیده و نمایه‌سازی اشاره داراست. درواقع با به کارگیری از بهینه سازی فنی شما میتوانید سوای هیچ مشکلی به تعبیر و فهرست‌بندی اینترنت‌وبسایت خویش به وسیله خزنده‌ها و موتورهای کاوش امداد نمایید.

بهینه سازی فنی به‌این استدلال فنی خوانده می‌گردد که هیچ ارتباطی با محتوای حقیقی اینترنت‌وبسایت و یا این که تبلیغ وب سایت ندارد. غرض مهم seo فنی با صرفه‌سازی زیرساخت‌های یک اینترنت‌وبسایت و ارتقا بازدید تارنما می باشد.

برای بدست آوردن یک تصویر کلی خوب میباشد نگاهی به نمودار تحت بیندازید که سه ردیف مهم سئو یعنی بهینه سازی فنی، seo درون وبسایت و بهینه سازی فارغ وب سایت را نشانه می دهد.

بهینه سازی درون وبسایت به تکنیک های ایجاد محتوا seo گردیده مربوط میباشد و اینکه به چه شکل می توانید آن را با آنچه مخاطب کاوش می‌نماید مرتبط نمائید. همینطور seo فارغ وب سایت که به آن لینک و پیوند‌سازی نیز می گویند، پروسه اخذ پیوند‌ها از اینترنت‌تارنما‌های دیگر به مراد ارتقاء پشت گرمی در زمان فرآیند سکو‌بندی است.

مقطع فرصت بار گذاری اینترنت‌وبسایت
۱.فرصت پاسخگویی سرور را بهبود اعطا کرد


مجال پاسخگویی سرور به زمان هنگامی که ارتفاع می کشد تا کد HTML برای استارت ارائه شیت لود خواهد شد برمی‌خواهد شد. اساسأ وقتی که به یک برگه دسترسی پیدا می کنید پیامی به سرور منتقل میشود و بازه زمانی وقتی ارتفاع می کشد تا سرور داده ها را به شما نماد دهد.

مجال پاسخگویی سرور بستگی به‌این دارااست که Googlebot به چه زمان وقتی برای دسترسی به داده‌ها نیاز داشته باشد. این فرصت میتواند 1، 2، 3 ثانیه یا این که بیشتر باشد که بازدیدکننده شمارا تبدیل می‌نماید یا این که نه. گوگل میگوید که شما می بایست مجال پاسخگویی سرور را تحت 200ms نگه دارید.

در اینجا برای آزمایش و بهبود فرصت جواب سرور 3 مرحله وجود دارااست که بایستی آن را دنبال نمائید:

در مرحله نخستین شما بایستی داده‌ها را توده‌آوری فرمائید و پژوهش فرمایید که چرا مجال پاسخگویی سرور زیاد میباشد.
در مرحله دوم فرصت پاسخگویی سرور خویش را برای شناسایی و رفع هرگونه تنگنای کارایی در آتی اندازه‌گیری نمائید.
در غایت هرگونه پسرفت یا این که مشکلی را پژوهش و در اختیار گرفتن فرمائید.
تهیه و تنظیم و خرید سرور مجازی یا این که سرور منحصر را جهت ارتقاء سرعت تارنما در نرم افزار قرار دهید.

 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

seo سایت از دو قسمت seo داخلی (onpage سئو) و سئوی خارجی (سئو خارجی) تشکیل میشود . بهینه سازی داخلی تیم فرآیندهایی میباشد. آموزش سئو در مشهد که برای سئو صفحه ها داخلی وبسایت برای موتورهای کاوش اعمال میگردد که ارتقای درجه و ارتقا ترافیک تارنما را بدنبال داراست. رایاپارس درین نوشته‌ی علمی شمارا با ۳۳ نکته کاربردی offpage seo آشنا خوا هیم کرد. ahrefs برای اینکه پست‌ها و صفحه ها بلاگ در نتیجه ها کاوش قابل مشاهده باشند می بایست از seo داخلی یا این که on-page سئو برای جذب موتورهای کاوش به کار گیری فرمایید تا به  آنها در شعور، آشنایی و جایگاه‌بندی مطالب امداد نمایید. ما برای امداد به شما در زمان این مراحل یک لیست تولید کرده‌ایم که از روش آن هیچوقت فرصتی برای با صرفه‌سازی صفحه های اینترنت یا این که پست‌های وب لاگ خویش را از دست نمی‌دهید.

seo داخلی چیست؟
بهینه سازی داخلی فرایندی میباشد متشکل از باصرفه‌سازی صفحه ها به طور جداازهم از ساخت‌و‌ساز محتوا برای حصول مرتبه خوب در نتیجه ها کاوش و ارتقا ترافیک وب سایت .

بهینه سازی داخلی مشتمل بر تاکتیک‌هایی میباشد که به مرتبه‌بندی یک شیت با به کارگیری از لغات کلیدی مقصود امداد می‌نماید.

در حالیکه seo داخلی مرتبط با با صرفه‌سازی یک برگه از محتوا میباشد البته به وسیله اشکال دیگر جستجوگرها نیز هواخواهی میشود.

بهینه سازی داخلی به تنهایی ممکن میباشد برای بدست آوردن سکو‌بندی خوب کافی نباشد. بدین ترتیب شما نیاز به استراتژی و seo فنی دارید تا محتوای ورقه شما خوب جایگاه‌بندی خواهد شد و وب سایت شما روی هم رفته دیدنی‌خیس به حیث رسد.

در اینجا یک لیست ۳۳ نکته‌ای برای شما آورده‌ایم که  دربرگیرنده تاکتیک‌‌های اصلی فنی میباشد که برای حمایت seo داخلی خویش به آن نیاز دارید.

تحلیل لیست ۳۳ نکته‌ای سئوی داخلی
عالی میباشد پیش از تکثیر هرگونه کاغذ نو در تارنما خویش از این لیست استعمال فرمائید. همینطور میتوانید این مورد ها را درمورد محتوای قبل منتشر گردیده خویش نیز ایفا نمایید.

۱.مطالعه راجع به کلمه ها کلیدی را برای یافتن لغت ها کلیدی رفیعتر اعمال دهید


 

یک بهینه سازی داخلی منحصربه‌فرد از جستن شایسته ترین کلید واژه و کلمه آغاز می‌گردد، شایسته ترین کلید کلمه‌ها لغت ها یا این که اصطلاحاتی میباشند که:

به مورد مهم یا این که مورد محتوا مرتبط میباشد. واژه کلیدی می بایست توضیحی ظریف از محتوای شما باشد.
به صورت تروتمیز بوسیله استفاده کننده متبوع کاوش می‌گردد. وسعت جستجوی واژه کلیدی بایستی به اندازه کافی تبارک باشد تا بتوانید از بازار غرض ایده‌آل شما به تارنما شما ترافیک وارد نماید.
در‌حد رقابتی تارنما شما میباشد. تارنما شما بایستی صلاحیت کافی برای فراتر بودن از سکو تارنما‌‌های دیگر که تا قبل از این درمورد آن واژه کلیدی مرتبه‌بندی گردیده‌اند را داشته باشد.

 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

آزمایش A/B با داده‌های کمیتی شغل های متعددی می‌نماید، ولی این لزوما به شما یاری نمی‌نماید شعور نمایید. آموزش سئو در مشهد چرا اشخاص نسبت به سایر شغل های معینی را اجرا می دهند، در حالیکه شما در درحال حاضر اعمال آزمایش A/B میباشید. چرا نباید از یوزرها حقیقی وواقعی بازخوردی کیفی توده‌آوری فرمایید. رایاپارس یکی‌از شایسته ترین راه و روش‌ها برای پرسیدن نظرها سایر به کارگیری از نظرسنجی می باشد. شما ممکن میباشد. ahrefs در سایتتان یک نظرسنجی خروجی داشته باشید که از یوزرها میپرسد چرا روی دکمه فراخوان کلیک نکرده‌اند و یا این که یک نظرسنجی در صفحه های قدردانی داشته باشید که از بازدیدکنندگان میپرسد چرا روی یک دکمه کلیک کرده‌اند و یک هیبت را لبریز کردند.

بعداز آزمایش A/B
پس از آزمایش A/B نیز مورد ها پایین را مد حیث قرار دهید.

۱۲. روی ترازو هدفتان تمرکز نمایید
اگرچه شما معیارهای زیادی را بررسی میکنید حواستان را به میزان غرض نخستین به هنگام جاری ساختن نظارت توده نمائید. به عنوان مثال درصورتی که دو تغییر تحول از یک پست الکترونیک را آزمایش کردید و سرنخ را تحت عنوان میزان اول خویش در لحاظ گرفتید دیگر حواستان را پرت نرخ کلیک نکنید. ممکن میباشد شما ملاحظه کنید که نرخ کلیک بالا و نرخ تبدیل معدود میباشد که در این صورت ممکن میباشد تغییری را تعیین نمائید که دارنده نرخ کلیک کمتر میباشد.

۱۳. عنایت نتایجتان را با استعمال از ماشین اکانت آزمایش A/B محاسبه فرمایید
فعلا که شما گزینش کرده‌اید کدام تغییر تحول کوشش بهتری داراست، فرصت آن میباشد که گزینش فرمایید آیا نتیجه ها شما از حیث آماری شایان توجه میباشند یا این که نه؟ به بیانی دیگر آیا می‌قدرت به اندازه کافی برای جاری ساختن تغییر‌و تحول به آنان متکی بودن کرد؟ برای درک کردن این مورد می بایست آزمایش عنایت آماری را اجرا دهید. می توانید این عمل را به طور دستی اعمال دهید و یا این که می توانید نتیجه ها تست آن را به ماشین اکانت مجانی آزمایش A/B بدهید. برای هر تغییری که آزمایش کردید میتوانید تعداد تمام کوشش و عملکرد‌های خودتان را وارد فرمائید، همچون نشانی اینترنتی‌های ارسال گردیده یا این که ایمپرشین‌های چشم گردیده. آن گاه تعداد اهدافی که بی نقص گردیده‌اند را نیز وارد نمائید. معمولاً شما برای این آیتم به کلیک‌ها نگاه میکنید البته می‌اقتدار دیگر گونه های تبدیل‌ها را نیز در لحاظ گرفت.

 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

بیش تر از دو میلیون نرم‌افزار در آیتونز کانکت وجود دارااست و بیشتراز ۳.۳ میلیون برنامه بوسیله گوگل پلی استور ارائه گردیده‌است (منبع استاتیستا). آموزش سئو در مشهد این احتمال وجود داراست که اپلیکیشن شما در اکنون رقابت باشد. غرض اساسی با صرفه‌سازی برنامه استور، ارتقا دانلود‌ها و تعداد یوزرها میباشد. رایاپارس لذا اولی قدم برای حداکثر کردن واحد سنجش دانلود این میباشد که نرم افزار شما بدست مشتریان رسد. ahrefs البته به چه شکل می توانید از پس این فعالیت برآیید؟ برای اینکه بدانید به چه شکل پرورش ارگانیک خویش را تقویت نمایید بایستی آغاز بدانید اشخاص چه‌گونه درپی اپلیکیشن‌ها می گردند و آنها‌را پیدا می‌نمایند.

سئو برنامه در نرم‌افزار استور چه گونه اعمال میشود؟
در پی توضیح خوا هیم بخشید که seo نرم افزار در اپلیکیشن استور چه‌طور اعمال می گردد :

۱.او‌لین چیزها را در حق تقدم قرار دهید: از یک استراتژی بدیهی ASO به کارگیری نمائید
آیا برای اینکه بازار خویش را بشناسید پژوهش کرده‌اید؟ ادراک مشتریان شما از التفات ویژه‌ای شامل است. لذا شما می توانید به هنگام فراهم‌سازی داده ها نرم‌افزار خویش از این دیدگاه‌ها به کارگیری فرمائید. اینکه آنان به هنگام سرچ برای برنامه‌هایی که شبیه شماست در‌پی چه لغت ها کلیدی میگردند؟ به چه زبانی کلام می‌نمایند؟ زمانیکه به‌این داده ها دست پیدا کردید می توانید به مرحله آجل بروید.

۲.نامی مطلوب برای نرم‌افزار خویش گزینش فرمائید
اسم نرم افزار شما (یا این که به عبارتی تیتر اپلیکیشن) چیزی میباشد که استفاده کننده آغاز آن را مشاهده می‌نماید. به همین ادله میباشد که می بایست اسم نرم افزار خویش را عاقلانه گزینش فرمائید. مطمئن گردید که تیتر شما به اپتان مربوط میباشد؛ قرائت آن بی آلایش و اسم آن منحصربه‌فرد میباشد. در‌حالتی که عنوانتان خوشایند بود اشخاص آن را در ذهن نگاه خواهند داشت که در واقع این منجر میشود بها آشنایی اپلیکیشن شما فراتر رود . به هنگام گزینش اسم مطلوب از حافظه نبرید که تعداد کاراکترها را نیز در حیث داشته باشید. جدیداً شما میتوانید در گوگل پلی استور از ۵۰ کاراکتر و در اپل برنامه استور از ۳۰ کاراکتر استعمال نمایید.

 تحلیل‌لیستی برای تیتر نرم افزار شما:
مرتبط به برنامه
خوانایی معمولی
اختصاصی
ارتفاع ۵۰ کاراکتر در گوگل پلی
ارتفاع ۳۰ کاراکتر در اپل برنامه استور
۳.بدانید که بایستی برای گوشی نرم افزار خویش پژوهش ها واژه و کلمه کلیدی را چه‌گونه جاری ساختن دهید
در اینجا مقصود به عمل به چنگ آوردن یک تیم کلمه و واژه کلیدی میباشد که می خواهید در اپلیکیشن استورها یافت شوند.

 به هنگام ایفا پژوهش کلمه و واژه کلیدی سوالهای ذیل را در ذهن داشته باشید:
خصوصیت‌های اساسی نرم‌افزار یا این که بازی شما چیست؟
برای تعریف این خصوصیت‌ها از چه مترادف و هم معنی‌هایی استعمال می کنید؟
اپلیکیشن‌های شبیه چه نامیده گردیده‌اند؟
تیم‌بندی برنامه شما مرتبط با چیست؟
معمولا عموم از چه عباراتی درین مجموعه‌بندی به کار گیری می‌نمایند؟
جستجوی کلمه ها کلیدی مطلوب یک فرآیند پیوسته میباشد. لذا هنوز مورد نیاز وجود ندارد که به گروه کلمه ها کلیدی خویش خیلی تصور کنید. ابزارهای باصرفه‌سازی نرم افزار استور متعددی وجود دارا هستند که میتوانند دراین باره به شما امداد نمایند. App Radar یک کدام از جامع‌ترین ابزارهاست که شما میتوانید با آن لغت ها کلیدی خویش را ردیابی کرده، آنها را بررسی نمایید و نکاتی در دست شما قرار بگیرد تا بتوانید رنک خویش را بهبود اعطا کرد. درحال حاضر آغاز نمائید.
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) که دربین ایرانیان به گوگل آنالیتیکز یا این که گوگل ارزیابی نیز مشهور میباشد. آموزش سئو در مشهد یک کدام از شایسته ترین ابزارهای گوگل برای نظارت داده‌ها، چک وب سایت و پژوهش معیار ترافیک وبسایت میباشد. رایاپارس که از روش آن می‌قدرت به تحقیق آمارهای مرتبط با کمپین دیجیتال مارکتینگ نیز پرداخت و استراتژی بازاریابی دیجیتال تارنما خویش را بهبود داد. این نوشته ی علمی وب لاگ اینترنت سر به یادگرفتن گوگل آنالیتیکس می پردازد تا از روش تجهیزات مجانی آن بتوانید به پرورش دستیابی‌وکار آنلاین خویش یاری فرمائید. ahrefs گوگل آنالیتیکس چیست
GA یک ابزار تحلیلی میباشد که جزئییات عمیقی از سعی اینترنت‌وب سایت و یا این که همت نرم افزار بدست می دهد. این ابزار با آحاد تولیدها بازاریابی گوگل ترکیب می گردد ( برای مثال گوگل ادز، سرچ کنسول و دیتا استودیو) و آن را تبدیل به یک مورد بسیار مشهور برای هر کسی ساخته که از ابزارهای گوگل استعمال می‌نماید.

کیفیت به کارگیری از گوگل آنالیتیکس
در شرایطی‌که حساب ندارید یک حساب ساخت نمایید.

یک اسم، URL و صنعت اینترنت‌سایتی که میخواهید آن را دنبال نمائید اضافه نمائید.

کد پیگیری جاوااسکریپت آیتم نظرتان را اخذ فرمائید که‌این به GA قابلیت رسیدگی بر سایتتان را میدهد.

این کد را مستقیما بعداز تگ اضافه فرمائید (جزئییات بیشتر در پایین).

پرتال GA تان را بازدید فرمایید و با نگاه به نصیب “گزارش‌های هم‌زمان” (“Real-Time reports”) ملاحظه کنید آیا کدتان عمل می‌نماید و در عین درحال حاضر در جاهای گوناگون سایتتان در تب‌های متعدد یا این که در تلفن‌تان کلیک فرمایید. این گزارش دست‌کم می بایست یک بازدیدکننده را به وبسایت اکران دهد (آن بازدیدکننده شمایید)


بعدها و معیارهای گوگل آنالیتیکس


به خواسته استعمال چیره از GA می بایست بعد ها و معیارها را فهم و شعور نمایید. اینجانب سهل وآسان‌ترین شیوه را به شما سفارش میدهم تا به‌این مورد تصور کنید:

بعد ها: متغیرهای قطعی. نمونه‌های اساس دربرگیرنده اسامی، رنگ‌ها و جای ‌ها می باشند.

معیارها: متغیرهای مقداری. نمونه‌های مبنا دربرگیرنده سن، دما و جمعیت می باشند.

و یا این که آنطور که پروفسور می گوید: “معیارها چیزهایی می‌باشند که می توانید روی آن ها ایفا ریاضی ایفا دهید” این عبارت زیاد فصیح وجود ندارد البته به فعالیت میاید.

 

نمونه‌هایی از بُعد:

بروزر، جای ، کاغذ فرود، دستگاه، نوع مشتری.

نمونه‌های ترازو:

جلسات، بازدیدهای ورقه، نرخ تبدیل‌ها، نرخ پریدن، بازه زمانی فرصت سشن یا این که گردهمایی.

نصیب گوگل آنالیتیکس چیست؟
یک قسمت یک زیرمجموعه از داده‌هاست. دوست دارم برایتان یک پیتزا را که از اسلایس‌های متفاوتی تشکیل‌شده تصویرسازی کنم، یک اسلایس دارنده پستو و موزارلاست، یک اسلایس دارنده سس و فلفل میباشد، یک اسلایس دارنده ژامبون و آناناس و غیره است. در صورتی بخواهیم استعاره‌ای سخن کنیم هر اسلایس استعاره از یک قسمت میباشد.

شما میتوانید براساس مفاد ذیل قسمت‌هایی را ساخت‌و‌ساز نمائید:

یوزرها (از جمله، کاربرانی که پیش از این از سایتتان خرید کرده‌اند، کاربرانی که برای مشورت کردن تصویب‌اسم کرده‌اند و غیره)

سشن‌ها (جلسات) (برای آحاد سشن‌هایی که از کمپین خاص بازاریابی ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند، تک تک سشن‌هایی که در آن کاغذ قیمتش چشم گردیده)

هیت‌ها (به عنوان مثال، کل هیت‌هایی که در آن خرید از 85 دلار بیشتر گردد، آحاد هیت‌هایی که در آن محصولی خاص به کارت اضافه می شود)
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه استارت به اشتراک‌گذاری پست و پیشرفت محتوا نمایید، تعریف‌و‌تمجید مخاطبین هدفتان امری ضروری میباشد. آموزش سئو در مشهد چنانچه این شغل را نکنید کار کشته نخواهید بود که موضوعات، استایل‌های محتوا و مجراهای بازاریابی نیکی و ضروری‌ای را چهت نیل به مشتری یا این که مصرف کننده تعیین فرمایید. رایاپارس اشخاصی که مدنظرتان میباشند را گزینش فرمائید تا بتوانید حق تقدم‌های مخاطبین خودتان را تشخیص دهید. ahrefs وبلاگ‌های رقبای خویش را نظارت نمایید


اصالت کمپانی شما چیزی میباشد که شما‌را در صنعت از سایر استحصال‌وکارها متمایز می‌نماید، محاسبه وب لاگ‌های رقبا یک رویکرد بسیار بهتر برای اعتقادوباور از این میباشد که استراتژی شما همپا با هر محتوایی که ایجاد می کنید اختصاصی میباشد. فهم و شعور خوب استراتژی رقبا فهم مورد ها پایین میباشد:

پیوندها مشتری
تکنیک و استایل‌های محتوا
طرح وبسایت و تجارب کاربری
لغت ها کلیدی متبوع
موضوعات دربرگیرنده گردیده
SEMrush یک ابزار بسیار عالیست که به شما در اجرا محاسبه عبارات کلیدی در ناحیهای بزرگ در رنکینگ موتور جستجوی رقبا امداد می‌نماید. سمراش به یوزرها می‌فهماند کدام صفحه های رقبا دارنده رنک بالا می باشند و از چه ابزارهایی برای دریافت کردن بازدید بیشتر استعمال می‌نمایند.  این ابزار به شما در اصلاح لغات امداد می‌نماید و شما می توانید کلمه ها کلیدی یکسانی را در محتوایتان گزینه غرض قرار دهید.

۵.گسترش نرم‌افزار‌ای برای محتوا و تصحیح کردن روزنگار ویرایشی


 

برای آغاز از یک راهبرد برای محتوای خودتان استعمال نمایید و برای اشکال محتوایی که قرار میباشد به کار گیری فرمایید مجموعه‌بندی ساخت فرمایید. ولی نخستین از تمامی ممکن میباشد بخواهید جستجوی کلمه و واژه کلیدی را با ابزارهایی همچون Google keyword planner،Wordtracker، وUbersuggestانجام دهید تا از اینکه چه کلمه ها کلیدی بیشتر به درد ساخت‌و‌ساز محتوا میخورند دیده‌اندازی بدست آورید. وقتی‌که شما این کلمه ها کلیدی را انتخاب کردید مجموعه‌بندی‌های محتوای خویش را با اسم لغات کلیدی انتخاب نمایید، وقتی‌که یک پست وب لاگ صحیح می کنید سئو بلاگ را نیز در حیث داشته باشید چون محتوای شما بیشتر در موتورهای کاوش ظواهر می گردند. یک روز‌نگار ویرایشی صحیح نمائید تا به شما یاری دهد یک نرم‌افزار‌ریزی ظریف را ایفا دهید که ظریف انتخاب می‌نماید چه هنگامی پست میگذارید و در حین هفته چندتا پست می گذارید. به حافظه داشته باشید که لغت ها کلیدی مرتبط در زمان مجال تغییر و تحول می‌نمایند، جستجوی واژه و کلمه کلیدی خویش را به صورت آراسته ایفا دهید تا محتوای بلاگتان را با صرفه نمائید و با بهبود بهینه سازی وبسایت قابلیت و امکان اکران آن را بالا ببرید.
 

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

در صورتی هنوز از مقام وب سایت خویش در موتورهای کاوش راضی نیستید ابتکار عمل به خرج دهید و به ساخت و ساز محتوای برابر مبادرت فرمایید. آموزش سئو در مشهد پژوهش ها علامت می دهد محتواهایی که با مورد مهم وبسایت ارتباط بدون واسطه ندارند و می توانند. رایاپارس تحت عنوان محتوای تکمیلی به کار گیری شوند سی درصد اثر بیشتری نسبت به محتوای‌های به طور کامل مرتبط داراست. ahrefs میتوانید از کلاه سیاه برای ساخت‌و‌ساز بک‌لینک و پیوند به کار گیری نمائید. برای این فعالیت می توانید با پرداخت هزینه به تارنما‌های متعدد از قابلیت لینک و پیوند درین وب سایت‌ها استعمال فرمائید. اعتنا داشته باشید کلاه سیاه شاید در صدر بتواند بر رده وب سایت شما تاثیرگذار باشد البته گوگل در وقت گیر برهه زمانی امتیاز منفی را به وبسایت شما میدهد. لذا در استعمال از این طریق توجه کرده و اواسط‌رو باشید.

۱۰. تخفیف‌ها
میتوانید از تخفیف‌ها برای بیشتر چشم شدن وب سایت خویش استعمال فرمائید. به کارگیری از کوپن‌های تخفیف قادر است اشخاص متعددی را وارد وب سایت شما نماید.

۱۱. به کارگیری از خیریه‌ها
می توانید از وب سایت‌های خیریه و تیم‌های متعدد که برای پیشبرد هدف ها فرهنگی و اجتماعی کار دارا‌هستند نیز به کارگیری کنید. این عمل برای استارت مطلوب می باشد اما در حیث داشته باشید که در بازه زمانی فرصت زیاد گوگل این فعالیت را در تیم‌بندی مشابه کلاه سیاه در لحاظ میگیرد. البته می توانید در بازه زمانی مجال کوتاه از این مراحل به کار گیری فرمائید.

۱۲. به عده ای که آن‌ها را منشن میکنید آدرس اینترنتی بزنید.
شاید این فعالیت یه خرده فرصت موردنیاز داشته باشد ولی می تواند اثر بسیار مثبتی بر وب سایت شما داشته باشد و بازدید وب سایت شما بیشتر می‌گردد.

۱۳. به کارگیری از امضا در پست الکترونیک
شاید معمولی به حیث رسد ولی در حالتی‌که در انتهای آدرس اینترنتی خویش امضا تولید فرمائید و لینک و پیوند متبوع را قرار دهید میتوانید در وقت گیر دوران اشخاص را به وبسایت خویش هدایت فرمائید. حتی می‌قدرت از طریق حرفه ای آدرس اینترنتی مارکتینگ برای هدایت هدفمند اشخاص به وبسایت و معرفی سرویس ها استفاده نمود.

۱۴. به طریق تایپ کردن لغت ها اعتنا فرمایید
شاید این قضیه خیلی پیش پا افتاده به حیث بیاید ولی شیوه تایپ کردن عبارات و پاراگراف‌بندی مطلوب و همخوانی آن با فارسی میزان نیز قادر است اثر مثبتی بر بهینه سازی تارنما شما داشته باشد.

۱۵. حق اسکن رایت


ساخت و ساز محتوا به معنای تایپ کردن درباره موضوعی معلوم میباشد. اسکن کردن محتوا از تارنما‌های دیگر و جابجایی آن به وب سایت خویش بها چندانی از دید گوگل ندارد. لذا کوشش فرمائید ایده پرداز باشید و درباره موضوعات مختلف رسیدگی و مطالعه کرده و بعد از آن مداد دست بگیرید و به ساخت محتوا بپردازید. دقت داشته باشید که شما می توانید نسبت به محتوای ایجاد گردیده بوسیله خودتان حساس بوده و در حالتی‌که که بقیه تارنما‌ها از آنان سوای بیان منبع و پیوند شما به کار گیری نمایند، می توانید با رئیس آن وبسایت راجع‌به باشید و نسبت به رعایت حق نسخه برداری رایت اعتراض کنید.

۱۶. لینک و پیوند تولید فرمائید
میتوانید از روش ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند به بهبود حال و روز seo وبسایت خویش امداد فرمایید. البته در‌این در میان شما میتوانید لینک و پیوند‌های ساخت و ساز گردیده را برای اشخاص متبوع پست الکترونیک فرمائید. این شغل منجر تولید seo عالی و همینطور بالا رفتن پیوندها می شود.
 

  • شهریار شاهان