تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

  • ۰
  • ۰

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) که دربین ایرانیان به گوگل آنالیتیکز یا این که گوگل ارزیابی نیز مشهور میباشد. آموزش سئو در مشهد یک کدام از شایسته ترین ابزارهای گوگل برای نظارت داده‌ها، چک وب سایت و پژوهش معیار ترافیک وبسایت میباشد. رایاپارس که از روش آن می‌قدرت به تحقیق آمارهای مرتبط با کمپین دیجیتال مارکتینگ نیز پرداخت و استراتژی بازاریابی دیجیتال تارنما خویش را بهبود داد. این نوشته ی علمی وب لاگ اینترنت سر به یادگرفتن گوگل آنالیتیکس می پردازد تا از روش تجهیزات مجانی آن بتوانید به پرورش دستیابی‌وکار آنلاین خویش یاری فرمائید. ahrefs گوگل آنالیتیکس چیست
GA یک ابزار تحلیلی میباشد که جزئییات عمیقی از سعی اینترنت‌وب سایت و یا این که همت نرم افزار بدست می دهد. این ابزار با آحاد تولیدها بازاریابی گوگل ترکیب می گردد ( برای مثال گوگل ادز، سرچ کنسول و دیتا استودیو) و آن را تبدیل به یک مورد بسیار مشهور برای هر کسی ساخته که از ابزارهای گوگل استعمال می‌نماید.

کیفیت به کارگیری از گوگل آنالیتیکس
در شرایطی‌که حساب ندارید یک حساب ساخت نمایید.

یک اسم، URL و صنعت اینترنت‌سایتی که میخواهید آن را دنبال نمائید اضافه نمائید.

کد پیگیری جاوااسکریپت آیتم نظرتان را اخذ فرمائید که‌این به GA قابلیت رسیدگی بر سایتتان را میدهد.

این کد را مستقیما بعداز تگ اضافه فرمائید (جزئییات بیشتر در پایین).

پرتال GA تان را بازدید فرمایید و با نگاه به نصیب “گزارش‌های هم‌زمان” (“Real-Time reports”) ملاحظه کنید آیا کدتان عمل می‌نماید و در عین درحال حاضر در جاهای گوناگون سایتتان در تب‌های متعدد یا این که در تلفن‌تان کلیک فرمایید. این گزارش دست‌کم می بایست یک بازدیدکننده را به وبسایت اکران دهد (آن بازدیدکننده شمایید)


بعدها و معیارهای گوگل آنالیتیکس


به خواسته استعمال چیره از GA می بایست بعد ها و معیارها را فهم و شعور نمایید. اینجانب سهل وآسان‌ترین شیوه را به شما سفارش میدهم تا به‌این مورد تصور کنید:

بعد ها: متغیرهای قطعی. نمونه‌های اساس دربرگیرنده اسامی، رنگ‌ها و جای ‌ها می باشند.

معیارها: متغیرهای مقداری. نمونه‌های مبنا دربرگیرنده سن، دما و جمعیت می باشند.

و یا این که آنطور که پروفسور می گوید: “معیارها چیزهایی می‌باشند که می توانید روی آن ها ایفا ریاضی ایفا دهید” این عبارت زیاد فصیح وجود ندارد البته به فعالیت میاید.

 

نمونه‌هایی از بُعد:

بروزر، جای ، کاغذ فرود، دستگاه، نوع مشتری.

نمونه‌های ترازو:

جلسات، بازدیدهای ورقه، نرخ تبدیل‌ها، نرخ پریدن، بازه زمانی فرصت سشن یا این که گردهمایی.

نصیب گوگل آنالیتیکس چیست؟
یک قسمت یک زیرمجموعه از داده‌هاست. دوست دارم برایتان یک پیتزا را که از اسلایس‌های متفاوتی تشکیل‌شده تصویرسازی کنم، یک اسلایس دارنده پستو و موزارلاست، یک اسلایس دارنده سس و فلفل میباشد، یک اسلایس دارنده ژامبون و آناناس و غیره است. در صورتی بخواهیم استعاره‌ای سخن کنیم هر اسلایس استعاره از یک قسمت میباشد.

شما میتوانید براساس مفاد ذیل قسمت‌هایی را ساخت‌و‌ساز نمائید:

یوزرها (از جمله، کاربرانی که پیش از این از سایتتان خرید کرده‌اند، کاربرانی که برای مشورت کردن تصویب‌اسم کرده‌اند و غیره)

سشن‌ها (جلسات) (برای آحاد سشن‌هایی که از کمپین خاص بازاریابی ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند، تک تک سشن‌هایی که در آن کاغذ قیمتش چشم گردیده)

هیت‌ها (به عنوان مثال، کل هیت‌هایی که در آن خرید از 85 دلار بیشتر گردد، آحاد هیت‌هایی که در آن محصولی خاص به کارت اضافه می شود)
 

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • شهریار شاهان

آموزش سئو در مشهد