تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

  • ۰
  • ۰


یک شیت فرود عالی می بایست بتواند یوزرها را متقاعد نماید که مبادرت موردنظر شیت را ایفا دهید. یوزرها می بایست به‌این فهم برسند، توصیه ارائه‌گردیده در برگه فرود برای آن ها قیمت دارااست. درنتیجه به ازای چیزی که اخذ می‌نمایند، داده ها فردی خودشان را در مشت شما نهاده یا این که مال شمارا خریداری می‌نمایند. آموزش سئو در مشهد صفحه های فرود را می‌قدرت از روش نتیجه ها جستجوی گوگل یا این که از روش اینترنت‌وب سایت کمپانی پیدا کرد، جایی که یوزرها به خریدار تبدیل می گردند یا این که سرنخ‌هایی از خویش به فروشنده میدهند. درپی یک سری نکته برای داشتن یک لندینگ پیج عالی را رسیدگی می کنیم:

1-جابه‌جایی در میان صفحه ها را به دست‌کم برسانید

در کاغذ فرود از منوها به کار گیری نکنید، چون در شیت فرود عملکرد می شود مخاطب را در ورقه نگه‌دارید تا خرید نماید، خیر اینکه حواسش را به بخش‌های متعدد ورقه پرت نمائید. پس همت فرمائید که محتوای شیت فرود را معمولی پیاده سازی فرمایید. به همین ترتیب، پیوند‌های داخلی خویش را محصور نمایید تا یوزرها را به مکان جابجایی به شیت دیگر، به CTA هدایت نمایید. چون لینک و پیوند‌های کمتر سبب ارتقاء تبدیل می شوند.

2-متون را کوتاه فرمائید

متن‌های وقتگیر صبر یوزرها را راز می برند و حواسشان را پرت می‌نمایند. از سوی دیگر کوتاه، اثرگذار و کاربردی بودن متن و استعمال از مقدار قابل قبولی فضای سپید اعتنا مخاطبان را مستقیماً به CTA جلب می‌نماید. عالی میباشد در شیت فرود هر واژه از محتوای متنی، مقصود خاصی را دنبال نماید. در اکثر مفاد نیز مقصود این میباشد که یوزرها روی CTA کلیک نمایند.

3-ثبات را محافظت نمایید

مشتریان آغاز از روش کلیک بر روی لینکی در یک اطلاع رسانی به برگه فرود هدایت میشوند. این پیوند ممکن میباشد در آدرس اینترنتی، کانال‌های اجتماعی یا این که در نتیجه ها جستجوی Google باشد. برای خودداری از هرگونه سردرگمی در استفاده کننده، مطمئن گردید که محتوای اطلاع رسانی با محتوای شیت فرود مطابقت و همخوانی داراست. این نکته خلال محتوای متنی، مشتمل بر فونت و رنگ‌ها نیز می شود. همینطور می بایست با اسم تجاری شما هماهنگ باشد و خصوصیت‌های مشابهی را از ورقه مهم شما به اشتراک بگذارد. این نکته به مخاطبان شما این قابلیت را می دهد که به‌راحتی و با دست‌کم حواس‌پرتی در قیف بازاریابی شما جنبش نمایند.

4-شیت فرود را با تلفن همراه سازگار فرمائید

مطمئن گردید برگه فرود شما خیر‌صرفا در هر دستگاهی بهتر به حیث میرسد، بلکه تخت گاز بارگیری می‌گردد. نصیب قابل‌توجهی از ترافیک شما از تلفن همراه‌های تلفن همراه نتیجه ها میگردد. در صورتی کاغذ فرود در مرورگر آنان به هم ریخته به لحاظ رسد یا این که در حالتی که خیلی نماید بار گذاری خواهد شد، بعید میباشد بتواند نرخ تبدیل را ارتقا دهد.

5-محتوای اساسی را در اولِ برگه قرار دهید

دست‌کم یک دکمه CTA را در بالای شیت قرار دهید؛ جایی که فورا قابل‌رؤیت و قابل کلیک کردن میباشد. بقیه موادتشکیل دهنده کلیدی کاغذ فرود مانند تصویر و تیتر نیز می بایست در بالای کاغذ باشند.

6-بر مصرف‌کننده تمرکز فرمائید

محتوای شیت فرود می بایست به‌مکان کمپانی شما، بیشتر بر روی مصرف‌کننده متمرکز خواهد شد. در برگه فرود به‌مکان کلام راجع به بزرگی استخراج‌وکار و کلیه دستاوردهای آن، می بایست اعتنا مخاطبان خویش را بدین معطوف فرمائید که به چه شکل می توانند از خرید متاع، بهره ببرند.

7-CTA  خویش را پررنگ فرمائید

برگه فرود شما بایستی دارنده یک CTA پر رنگ باشد. چهت نیل به‌این مقصود، از لهجه بدیهی و بی واسطه استعمال فرمایید. همینطور یک دکمه CTA پیاده سازی نمایید که به‌شکل بصری از پس‌موضوع ضد و نقیض میباشد و آن را یکسری توشه در ورقه فرود قرار دهید. با این نحوه به یوزرها این قابلیت و امکان را می‌دهید که فارغ از اعتنا به جایی که در شیت می‌باشند، مبادرت نمایند.

8-بازارهای خاص را غرض قرار دهید

یک برگه فرود مؤثر، مشتریان بالقوه را در مرحله خاصی از قیف بازاریابی غرض قرار می دهد. شما می بایست مطمئن باشید که محتوای برگه شما با مقصود مخاطبان هم خوانی دارااست. وقتی‌که سرنخ‌ها را تقسیم‌بندی کردید، حتی می توانید یک‌سری کاغذ فرود پیاده سازی فرمایید که‌این تیم‌های متعدد مشتریان بالقوه را غرض قرار می دهد.

  • ۰۱/۰۴/۰۹
  • شهریار شاهان

آموزش سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی