تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

  • ۰
  • ۰

شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که چرا اشخاص می بایست در تارنما های خویش از متن های تکراری به کارگیری کنند. آموزش سئو در مشهد یا این که حتی این اندیشه پیش بی آید که شغل کنونیکال را مورد نیاز وجود ندارد دورازشوخی شمرد. رایاپارس مورد اینجاست که ما تحت عنوان بشر هر شیت از یک سایت را تحت عنوان یک کانسپت کلی می‌نگریم. ahrefs مانند آنچه در برگه ی اساسی یک وبسایت قابل مشاهده میباشد، البته برای موتورهای کاوش هر URL مخصوص و مختص یک برگه ی مستقل میباشد.

مثالی از تفاوت مشاهده صفحه های به وسیله یوزرها و ربات های خزنده
بیایید گفته بالا را با یک نمونه پر‌نور خیس کنیم. به URLهای پایین نگاه نمایید:

http://www.example.com
https://www.example.com
http://example.com
http://example.com/index.php
http://example.com/index.php?r…
کلیه این URLها برای آدم ها نمایانگر یک برگه میباشند. یعنی استفاده کننده با کلیک روی هرمورد از این URLها وارد یک برگه می‌گردد و برایش فرقی نمی نماید که‌این ورقه یک‌سری نوع پیوند دارااست.

ولی برای خزنده های موتورهای جست و جو، روایت فرق می نماید! برای آن‌ها هر کدام از این URLها نمایانگر شیت ای غیر وابسته و جدا از هم می باشند. چراکه هرکدام URL برای موتورهای جست و جو، یک ماهیت مخصوص و جدا داراست.

پس ربات های خزنده انتظار دارا‌هستند که با ورود به هرمورد از این URLها، به یک ورقه منحصر و جدا برسند. این در حالی میباشد که هنگامی وارد این یک‌سری URL میشوند با یک شبیه و تکراری مواجه می گردند. پس فرض را بر این می‌گذارند که شما یکسری کاغذ گوناگون و غیروابسته دارید که محتواهای تکراری دارا‌هستند و این را نقطه ضعف وب سایت شما محسوب می نمایند.

برای به کار گیری از تگ کنونیکال به چه نکاتی بایستی توجه کنیم؟

به هنگام به کار گیری از تگ کنونیکال چه مواقعی را بایستی در حیث گرفت
درحال حاضر که می‌دانیم تگ کنونیکال چیست، در حالتی که میخواهید در وبسایت خویش از این تگ به کارگیری فرمائید یا این که اگر پیش از اینً در سایتتان از این تگ به کارگیری نموده اید، موارد ذیل را مد لحاظ داشته باشید:

آیا صفحه های تارنما اینجانب از پیشین دارنده تگ کنونیکال می‌باشند؟
آیا تگ های کنونیکالی که در تارنما اینجانب مندرج به صحفه صحت اشاره می نماید؟
آیا خزندگان می‌توانند در‌این صفحه های ریلکس پیمایش نمایند؟
آیا صفحه ها شبیه جانور در تارنما امکان ایندکس شدن دارا هستند؟

 

  • ۰۱/۰۸/۱۱
  • شهریار شاهان

آموزش سئو در مشهد