تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

۲۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برخی از صفحه های اکران دهنده آموزش سئو در مشهد جنس رایا پارس ممکنه تولید ها رو سوای خصوصیت هاشون اکران تن. به خصوص سایتهایی که تخفیف دارا هستند می بایست مسلما بها تولیدات رو نشون تن، البته در هر حالا این ضابطه برای همگی سایتها قابل انجام و مفیده. بدین ترتیب تو برگه تولیدها خصوصیت های اساسی هر فرآورده رو بیان فرمائید تا استفاده کننده بدون چاره نباشه هر توشه روی جنس کلیک کنه و مجدد به شیت گذشته برگرده. متاع محصول، یه توضیح خلاصه، رنگ، اندازه و آیتم هایی که لازمه رو بیان فرمایید.

8- به کار گیری از نوار کاوش رو بی آلایش نمائید
هنگامی سرچ اجرا میشه صرفا نتیجه ها سرچ رو نشون ندید، بلکه مثل موتورهای کاوش، نوار کاوش رو بیارید اواسط بالای ورقه و زیرش حاصل رو اکران بدید تا اگه استفاده کننده خواست تغییری در عبارت سرچ گردیده بوجود بیاره، کارش شل باشه.

9- مورد هایی برای عالی شدن سرچ بذارید
اگه قابلیت و امکان سیستم جستجوی توسعه یافته دارید یا این که میتونید قوانینی رو مهیا نمایید که کاربرهاتون بها، اندازه، رنگ، سبک و ... کالای مد نظرشونو تعیین نمایند، قطعا این فعالیت رو جاری ساختن بدید. اینطوری خواهید روءیت کرد که کاربرها بیش تر از هر بخش دیگه ای از این تجهیزات به کارگیری میکنند و سودتون ارتقاء پیدا میکنه.

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

این تماما پر‌نور میباشد که HTTPS امنیت آموزش سئو در مشهد ارائه رایا پارس می ده ahrefs و همچنین که گفتیم این برهان گزینه پسند گوگل میباشد. مزایای مبنی بر سئوی بیشتری وجود داره که درپی به اون ها میپردازیم. 

 

در اینجا به همین ادله میباشد که شما بایستی از https برای تمام وب سایت خویش استعمال نمائید:

1.این پروتکل ممکنه درجه بندی شما رو ارتقا بده.

2.داده ها ارجاع رو مراقبت می کنه

3.امن خیس و محرمانه خیس میباشد

 

1. ارتقاء درجه بندی

همونطور که گفته شد گوگل ارتقا جزئی در مرتبه بندی از وبسایت های HTTPS رو تأیید نموده است. مثل خیلی از سیگنال های جایگاه بندی گردیده، کنار گذاشتنش سخته ولی این هنوز چیزی میباشد که می بایست در ذهن داشته باشیم. در قبال، بها تغییر‌و تحول به HTTPS به احتمال زیاد با گذر مجال ارتقا پیدا می کنه.

 

2. داده ها ارجاعی

هنگامی که ترافیک در یک تارنما HTTPS منتقل می شه، داده ها ارجاعی ایمن مراقبت می شه. این دقیقا بر عکس هنگامی که ترافیک از روش یک وب سایت HTTP می گذره، واقعه می افته و این داده ها رو کنار میذاره و به حیث می رسه که داده ها بدون واسطه میباشد.

 

3. امنیت و حریم فردی.

HTTPS امنیت رو به هدف ها بهینه سازی و وبسایت شما به یک‌سری طرز اضافه می کنه:

 

•پذیرش می کنه که وبسایت همون چیزی میباشد که سرور قرار میباشد با اون رابطه برقرار کنه.

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

مزایا و معایب عصر های آنلاین آموزش سئو در مشهد
رویه فراگیری رایا پارس آنلاین مزایای ahrefs متعددی برای دانشجوها ازقبیل :

کاهش مخارج عصر ها و همینطور رفت و آمد
ذخیره فرصت
در دسترس بودن عصر ها تنها با در چنگ داشتن یک کامپیوتر و اتصال به وب
البته این زمان ها معایبی نیز قادر است داشته باشد مثلا :

یادگرفتن آنلاین آن را به یک روند یک طرفه تبدیل می نماید
فرآیند فراگیری به مبتدیان در صدر ممکن میباشد مشقت بار باشد چون اکثر اوقات دانشجو یان مبتدی و تازه کار تصوری از فضا های آموزشی مجازی ندارند.
یک طرز دیگر یادگرفتن طراحی وب از روش دانش گاه ها است که آن نیز مزایا و معایب خاص خویش را دارااست.

مزایا
راجع‌به بودن با اساتید و قابلیت به چنگ آوردن پروژه های کوتاه زمان که سبب با تجربه شدن میگردد
اساتید می‌توانند فارغ از نگرانی از غلط دانشجوها پروژه هایی به آن ها ارائه دهند.
معایب
دیگر مثل قدیم داشتن سند دانشگاهی اساسی وجود ندارد و گواهی آکادمیک قیمت چندانی ندارد.
ریلکس ترین طرز فراگیری طراحی سایت

در صورتی در ادامه ریلکس ترین طرز یادگرفتن طراحی وب سایت میباشید که بتوانید از روش آن بیزنس مالامال رونقی داشته باشید تنها کافیست به یکی سیستم های مدیر محتوا مسلط باشید. از این نحوه فارغ از نیاز به کدنویسی می‌توانید طراحی وب اعمال دهید.
سیستم رئیس محتوا
سیستم های مدیر محتوا اساسا برنامه هایی ذیل اینترنت می‌باشند که با تهیه و تنظیم نصب روی وب ساخت و ساز میشوند و نیاز به کدنویسی ندارند. معمولا سیستم های مدیر محتوا(CMS)  مجانی و در چنگ مردم می باشند. سیستم های مدیر محتوا مختلف و متنوعی مثلا وردپرس برای طراحی وب وجود دارا هستند. در صورتی‌که به اندازه کافی بر سیستم مدیر محتوا احاطه دارید با یادگیری یک گویش نرم‌افزار نویسی مانند HTML و یا این که CSS توانمند خواهید بود پوسته های ساخت وب سایت خویش را به راحتی بازنویسی نمائید و یا این که بر طبق گرایش و غرض خویش تغییر‌و تحول دهید. این دو لهجه، لهجه های اساسی و محور ای ساخت سایت میباشد و یادگیری آنان بسیار آسوده میباشد.
نحوه هایی برای فراگیری هرچه عالی ساخت سایت
راه‌اندازی یک سایت
شایسته ترین شیوه یادگیری هر چیزی اجرا آن میباشد. بدون چاره به پیاده سازی یک وبسایت هنگفت نیستید. از پیاده سازی یک اینترنت معمولی استارت فرمائید و عملکرد فرمائید با آن مشغول گردید، عملکرد نمایید مشخصه های آن را متوجه گردید و حافظه بگیرید، کد ها را تحقیق فرمائید. چنین می‌توانید هر چه بیشتر با مورد هایی که  یک وبسایت را به شغل می اندازد آشنا گردید.
تا می‌توانید رسیدگی فرمائید
همت نمائید تا میتوانید تفحص نمائید. از این شیوه می‌توانید داده ها خویش را آپدیت نمائید. رسیدگی خویش را محصور نکنید و در زمینه‌ی هرچیزی که به گونه ای مرتبط با طراحی وب سایت میگردد پژوهش نمائید. مثل تکنیک ها، کدها، تمرینات و یا این که تمایلات روز جهان، آپ تو دیت ترین مقاله‌ها ساخت سایت و راه‌های فراگیری و یادگیری.
دائما در اکنون رابطه گیری باشید
اصلی ترین نصیب ساخت سایت رابطه است. طراحان سایت نیاز دارا هستند دائما و به صورت منظم با یوزرها خویش برای حل ایرادات آن ها از روش وب سایت خویش در زمینه‌ی باشند.
HTML
کوشش نمائید گویش نرم‌افزار نویسی HTML را حافظه بگیرید. HTML گویش مهم طراحی سایت است و یادگیری آن قادر است امداد متعددی به شما نماید.
CSS
حافظه بگیرید کد های CSS را بفهمید. CSS لهجه اپلیکیشن نویسی دیگری برای ساخت سایت میباشد.
به تارنما هایی که عشق و علاقه متعددی به آنان دارید اعتنا بیشتری فرمایید
تلاش فرمایید از وبسایت هایی که عشق متعددی به آنان دارید یادداشت برداری نمایید و آن گروه از مقوله هایی که برای شما دیدنی خیس میباشد را در تارنما خویش طراحی نمائید. به پیاده سازی پوسته ها، عکس ها، رنگ ها و برنامه کودکان ها دقت بیشتری داشته باشید.
وقتی برای یادگیری (Sketch)  یا این که طرح تخصیص دهید
Sketch یک ابزار برای Mac است که تولید گزینه های پیاده سازی را ریلکس خیس می نماید. اکثری از طراحان برای ساخت گزینه های UL و تکرار بلوک های پیاده سازی به Sketch  روی آورده اند.
هم پا تکنولوژی باشید
درس دادن HTML و CSS
در عصر یادگرفتن HTML و CSS دانشجو یان تفاوت فی مابین علامت گذاری و ارائه را خاطر میگیرند. در انتهای عصر دانشجو یان حاذق خواهند بود از بتدا یک وبسایت پیاده سازی نمایند و عکس ها و پوشه های HTML وCSS را بازنویسی نمایند. طرح بندی آن‌ها معمولا به طور کامل سفارشی خواهد بود و معمولا در خصوص شناور ها و حالت یابی تحت عنوان بخشی از این فرآیند آشنا خواهند شد. دانشجو ها میتوانند از کدهای استاندارد HTML و CSS به کارگیری نمایند در صورتیکه چه برای ساخت سایت ماهر نیاز به یه خرده تغییر تحول است.
استاندارد سازی در یک مرورگر
پیشنهاد میشود از یک مرورگر استاندارد مانند Chrom یا این که Firefox مصرف شود را که هم در Mac و هم در کامپیوتر های فردی وجود دارا‌هستند و سازگارترین استاندارد ها می باشند. به دانشجو یان بگویید که‌این مرور گر ها متناسب با هدف ها کلاس می‌باشند. بعداز اینکه دانشجوها بدانند که چه‌طور HTML و CSS در‌این مرور گر ها فعالیت می نمایند باید مسائل مرتبط با مرورگر ها درس دادن گردد.

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

بایستی به‌دنبال آشنایی اپلیکیشن نویس های ابزار تولید محتوا چیره رایا پارس باشید و ahrefs عملکرد فرمایید مختصات این اشخاص را دنبال فرمایید. یکی شایسته ترین خصوصیت های اپلیکیشن نویس چیره مهارت گونه های زدایی میباشد. در حین اپلیکیشن نویسی مسلما بدین نقص‌ بر خواهید خورد که اپلیکیشن متبوع به صحت فعالیت نمی نماید، درین میان یک اپلیکیشن نویس پیروز کوشش می نماید مسئله را ریشه ای حل کند و بنابراین به مکان صرف مخارج موقت در پی راهکار در سطح وسیع میباشد.

یک اپلیکیشن نویس برنده با طرق حل مساله آشنا میباشد و قادر است خویش را در مقابل هر مشکلی کار کشته و هوشیار ببیند. زمینه آینده که در لیست مختصات اپ نویس پیروز قرار میگیرد پر نمک و شوق و اشتیاق برای عمل میباشد، یک اپ نویس چیره عموما در فعالیت خویش با شوق واشتیاق متعددی درگیر میباشد و درین در میان مدیران شرکتهای گرانقدر اکثر وقت ها پیرو اشخاصی می‌باشند که میتوانند دوران مجال وقت گیر کدنویسی را ایفا دهند و به نوعی همیاری های ما یحتاج را مبذول کنند.

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

شما چقدر در نرم‌افزار نویسی آموزش سئو در مشهد عالی رایا پارس می‌باشید؟ ahrefs شما بایستی بهتر باشید. به اندازه کافی بهتر باشید که فعالیت نمائید و چندین صد هزار تا در ماه در بیارید. شما تا قبل از این عصر‌های نرم‌افزار نویسی متعددی را گذرانده اید و میدانید که مهارت دارید. قابل ذکر وجود ندارد که دامنه اپلیکیشن نویسی عظیم میباشد و تقاضای اکثری در این مورد وجود داراست. در حالتی که اینطور میباشد، پس چرا کاری ندارید که پول حقیقی وواقعی به دست آورید ؟

 

اینها برخی دلایلی میباشند که چرا:

۱.شما سعی نمی کنید

آری، زمان های شغلی شکار میگردند. البته تو بایستی با آن رویارویی کنی و در واقعیت تو هم می بایست شکار کنی. در شرایطی که به‌دنبال آن نیستید ، ممکن میباشد هرگزکار پیدا نکنید. شغل تنها به تو نمیرسد. شما بایستی آن را تحت عنوان ماموریتی برای کشف کردن سازمان‌هایی که مایل به استخدام و ارسال درخواست می‌باشند ، اعمال دهید. ممکن میباشد صد توشه رد گردید، ولی می بایست همت فرمایید. وگرنه گرسنگی می کشید. و قبض ها خودشان پرداخت نمیشوند.

 

برخی از تارنما‌های جانور برای کشف کردن کارفرمایان و مشتریان عبارتند ازUpWork،StackOverflow Job , indeed. شما در واقع بایستی تصمیم بگیرید. همینطور به مکان ارائه یک درخواست به یک مشتری، آن را به اشخاص متعددی ارسال نمائید. بنابراین، شما مورد‌های بیشتری اخذ میکنید. حتی در‌حالتی که یکی آنان پیروز نشود، هنوز هم آرزو دارید. و به خیال و خاطر داشته باشید ، هیچ وقت دست از کوشش بر ندارید.

 

۲.شما مثال فعالیت ندارید

درصورتی که میخواهید یک مشتری را متقاعد فرمایید که یک کارشناس میباشید، در واقع می بایست مثال‌هایی از عمل خویش را نشانه دهید. چه چیز دیگری سبب ساز می شود که مهارت‌های خویش را بشناسانید ؟ دست‌به‌عمل گردید و استارت به ساختن یک مثال فعالیت فرمائید. درصورتی که یک تولید کننده اینترنت میباشید، صرفا برای اکران یک سایت تصادفی ساخت و ساز نمائید. در حالتی‌که شما یک گسترش دهنده اندروید میباشید، چیزی را در play storeمنتشر فرمائید. بنابراین میتوانید با یقین بیشتر فعالیت نمایید و مشتری را به پروژه‌های کاری حقیقی لینک دهید. یک حسابLinkedInشما را به یک شخص حرفه ای تری تبدیل خواهد کرد.Codepenنیز می بایست آیتم تحقیق قرار گیرد. چیز هایی را در آنجا بسازید و خودتان را برای استخدام معرفی فرمائید. فعالیت می‌نماید.

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

SEM به آحاد فرآیند ارتقا بینندگان آموزش سئو در مشهد وب سایت رایا پارس و بالا بردن ahrefs فروش آن به امداد موتورهای کاوش گر گفته میشود. در واقعیت سئو نصیب از SEM میباشد. مثال کارهایی که در SEM اجرا میگردد عبارتست از:

گزینش لغات کلیدی
نظارت شرایط فعلی وب سایت و رقبای آن
اصلاح ساختار وب سایت
تهیه متاها و عنوان ها وبسایت
سئو بقیه پارامترهای وبسایت
معرفی تارنما به موتورهای جستجو گر
ارتقاء محبوبیت و پیوندهای تارنما و مدیر این مراحل
کمپانی در نرم افزار های PFI
ارزیابی داده های عددی وب سایت
بالا بردن جایگاه ها (در اختیار گرفتن جایگاه ها و انجام تغییرات ما یحتاج
گزینش موتورهای کاوش گر برای سپرده گذاری بر آن ها
سئو خبرها و Press Release

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

در‌این شیوه، تعداد یوزرها بازدیدکننده آموزش سئو در مشهد وب سایت رایا پارس بر تعداد ahrefs کلیک‌های یک اطلاع رسانی تقسیم میگردد و بابت هر کلیک، پولی پرداخت می شود. این طریق پر استفاده میباشد و واحد سنجش توفیق کمپین‌های تبلیغی را نماد میدهد. از جمله در‌حالتی که یک ویدیوی تبلیغی ۱۰۰ توشه چشم خواهد شد و یک نفر روی آن کلیک نماید، نرخ CTR یک درصد بوده میباشد. در واقع هر توشه که ویدیوی شما چشم گردد، Impression ویدئوی شما بیشتر میگردد البته نرخ CTR با Impression  تفاوت داراست.

مزیت به کار گیری از طریق‌های SEM برای بازاریابی :
1.    هزینه معدود و بازدهی زیاد داراست
2.    مشتری در کمترین مجال ممکن قادر است فرآورده متبوع خویش را پیدا نماید
3.    موجب اسم‌شناخت مارک (Brand awarness) شما در فضای مجازی میگردد
4.    نوعی بازاریابی در میان‌المللی میباشد و به‌روز میباشد
5.    به نسبت بهینه سازی زودتر سود میدهد و موردنیاز وجود ندارد چند ماه طاقت نمایید
6.    برای استحصال‌وکارهای جدید فعال سازی گردیده مطمئن‌ترین روش هزینه تبلیغات میباشد
معایب به کارگیری از طریق‌های SEM برای بازاریابی :
1.    ممکن میباشد بازدید شمارا بالا برنده شود ولی پیشنهاد‌ها یا این که خرید از سایتتان را زیاد نکند
2.    در‌صورتی‌که تارنما شما مهیا ارائه داده ها کافی و به‌دردبخور به بازدیدکنندگان نباشد، مشتری‌های متعددی را از دست می‌دهید
3.    اثربخشی SEM کوتاه‌دوران میباشد و یک منش زمانبر‌بازه زمانی وجود ندارد

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

برای ارتقاء بازدید وبسایت در گوگل، آموزش سئو در مشهد ناچارید رایا پارس به سراغ ahrefs مباحث seo و بازاریابی آنلاین بروید. شیوه های بازاریابی آنلاین زود راندمان میباشند و اگر که اصولی ایفا شوند، موجب ارتقاء بازدید گوگل خواهند شد.

تبلیغات

هرگونه حصول و کاری، خصوصا حصول و شغل های نو احداث، به تبلیغات نیاز دارا هستند تا به مخاطبان شناسانده شوند. بالا بردن وبسایت در گوگل از روش تبلیغات آنلاین، یک کدام از موثرترین رویکرد هاست. شما می توانید از کمپانی هایی که بازاریابی آنلاین اعمال میدهند بخواهید تا با اجرای کمپین های تبلیغاتی، به بالا بردن بازدید وبسایت در گوگل یاری نمایند.

فعال سازی شبکه‌های‌عمومی

شبکه های مردمی پرمخاطب ترین رسانه های اجتماعی می باشند. با گشودن پروفایل در اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین، جی پلاس و... می توانید داده ها مایحتاج درباره بیزنس خویش را به کاربر بدهید و از آنها دعوت نمایید تا وارد وبسایت شما بشوند و از سایر مزایا سود‌مند گردند. ارتقاء بازدید وبسایت از روش تلگرام، با بازاریابی محتوا میتواند در بازه هنگامی کوتاه، رضایت شما‌را جلب می نماید.

ترفندهای Call To Action

یکی‌از رویکرد های برقراری رابطه با استفاده کننده و نگهداری لینک مخاطب با وبسایت شما، به کار گیری از ترفندهای Call To Action میباشد که در اصطلاح (CAT)  خوانده میگردد. می توانید با این تکنیک، آدرس اینترنتی یوزرها را اخذ نمایید و برای آنها روزنامه ارسال فرمائید تا با دیدن پست الکترونیک شما در صندوق پستی اینترنتی خویش، به وبسایت شما وارد شوند و موجب ارتقا بازدید گوگل شما گردد.

پیاده سازی نرم افزار

نرم افزار ها دوستداشتنی خیس از وب سایت ها می باشند ولی کاربرانی که نرم افزار ها را بر روی گوشی خویش نصب می نمایند، معمولا به وب سایت شما هم مراجعه خواهند کرد. نرم افزار ها یکی‌از شیوه های بالا بردن بازدید تارنما در گوگل می‌باشند؛ براین اساس در حالتی‌که وبسایت شما قابلیت و امکان بسط به نرم افزار را داراست، قطعا از این امکان به کار گیری نمائید.

برگزاری رویدادهای بدون‌پول

شما میتوانید با برگزاری جلسات آموزشی یا این که رویدادهای تفریحی، یوزرها متعددی را به سمت خویش جذب نمایید. این ایام برگزاری اتفاق افتاد به طور آفلاین نیز بسیار رایج میباشد و هزینه اندکی را برای شما خواهد داشت ولی به بالا بردن سکو وبسایت در گوگل امداد اکثری می نماید.

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

 

لغت ها کلیدی بایستی طوری آموزش سئو در مشهد در رایا پارس متن ahrefs مصرف شود که موتورهای کاوش را به کشف محتوای اساسی برگه هدایت نماید و درضمن خواندنش برای یوزرها دشوار و غیرقابل ادراک نباشد. معمولا پیشنهاد میشود در هر جمله یک توشه از کلمه و واژه کلیدی به کار گیری نمایید هرچند که فرمول خاصی دراین مورد نیست ولی تجربیات متخصصات اینترنت 24 در seo، علامت می دهد که چهت نیل به سود مناسب، عالی میباشد کلمه ها کلیدی را در نصیب‌های پایین به فعالیت ببرید:

•    متن مهم
•    تگ H1
•    تیتر شیت
•    URL وب سایت
•    ویژگی Alt تصاویر
•    پیوند های داخلی وبسایت
•    توضیحات متا یا این که Meta Description
شایسته ترین عمل این میباشد که به مکان تکرار یک واژه کلیدی خاص و مشخص و معلوم، از اشکال گوناگون عبارات کلیدی، هم معنی‌ها و یا این که عبارت‌های زمانبر به کار گیری نمائید. هم‌اینگونه می بایست اعتنا داشته باشید که شما برای موتورهای کاوش مقاله نمی‌نویسید بلکه مطلبتان را برای موتورهای کاوش با صرفه و قابل درک میکنید ولی اصولا، محتوای شما می بایست تجربیات کاربری مطلوبی برای کاربر‌ها ساخت نماید، این تجربیات کاربری میتواند اثر متعددی در بهبود مرتبه وب سایت داشته باشد.

  • شهریار شاهان
  • ۰
  • ۰

GSC یا آموزش سئو در مشهد این رایا پارس که (Google Search Console) که ahrefs در قبل با اسم گوگل وبمستر تولز شناخته میشد، پلتفرم مجانی گوگل برای صاحبان وب سایت‌ها میباشد. افرادی که از این پلتفرم به کار گیری می‌نمایند، قدرتمند به پژوهش بر روی سعی اینترنت‌وب سایت خویش می‌باشند تا آن را بهبود بخشند. این پلتفرم ممکن میباشد یه خرده سردرگم کننده باشد، ولی درین مقاله از فراگیری گوگل سرچ کنسول با نحوه شغل آن آشنا خواهید شد. در گوگل سرچ کنسول میتوانید دامنه‌هایی که به شما ارجاع یافته‌اند (Backlinks) را ببینید، عملکردهای ورژن موبایلی و وضعیت ریسپانسیو وبسایت خویش را رسیدگی فرمایید، حاصل جستجوهای مربوط به وب سایت را ببیند و ترافیکی که هر شیت و هر مورد از کلمات در تارنما به خویش تخصیص داده‌اند، احتساب فرمائید. در سرچ کنسول گوگل می توانید خطاهایی که هر برگه از تارنما شما ممکن میباشد ساخت نماید را ملاحظه کنید. این ایرادات مرتبط با ایندکس (Index) شدن صفحه ها در دیتابیس‌های گوگل می‌باشند و برای seo مضر خواهند بود. میتوانید یک نقشه تارنما یا این که (Sitemap) ساخت کرده و به ربات‌های گوگل در ایندکس کردن عالی و سریع‌خیس وبسایت خویش امداد فرمائید. همینطور می توانید یک فولدر دسترسی ربات یا این که (robotsx.txt) ساخت و ساز نمائید یا این که فولدر از پیش ساخته خویش را اعتبارسنجی فرمایید.

  • شهریار شاهان