دراین شیوه، تعداد یوزرها بازدیدکننده آموزش سئو در مشهد وب سایت رایا پارس بر تعداد ahrefs کلیکهای یک اطلاع رسانی تقسیم میگردد و بابت هر کلیک، پولی پرداخت می شود. این طریق پر استفاده میباشد و واحد سنجش توفیق کمپینهای تبلیغی را نماد میدهد. از جمله درحالتی که یک ویدیوی تبلیغی ۱۰۰ توشه چشم خواهد شد و یک نفر روی آن کلیک نماید، نرخ CTR یک درصد بوده میباشد. در واقع هر توشه که ویدیوی شما چشم گردد، Impression ویدئوی شما بیشتر میگردد البته نرخ CTR با Impression تفاوت داراست.
مزیت به کار گیری از طریقهای SEM برای بازاریابی :
1. هزینه معدود و بازدهی زیاد داراست
2. مشتری در کمترین مجال ممکن قادر است فرآورده متبوع خویش را پیدا نماید
3. موجب اسمشناخت مارک (Brand awarness) شما در فضای مجازی میگردد
4. نوعی بازاریابی در میانالمللی میباشد و بهروز میباشد
5. به نسبت بهینه سازی زودتر سود میدهد و موردنیاز وجود ندارد چند ماه طاقت نمایید
6. برای استحصالوکارهای جدید فعال سازی گردیده مطمئنترین روش هزینه تبلیغات میباشد
معایب به کارگیری از طریقهای SEM برای بازاریابی :
1. ممکن میباشد بازدید شمارا بالا برنده شود ولی پیشنهادها یا این که خرید از سایتتان را زیاد نکند
2. درصورتیکه تارنما شما مهیا ارائه داده ها کافی و بهدردبخور به بازدیدکنندگان نباشد، مشتریهای متعددی را از دست میدهید
3. اثربخشی SEM کوتاهدوران میباشد و یک منش زمانبربازه زمانی وجود ندارد