آزمایش A/B با دادههای کمیتی شغل های متعددی مینماید، ولی این لزوما به شما یاری نمینماید شعور نمایید. آموزش سئو در مشهد چرا اشخاص نسبت به سایر شغل های معینی را اجرا می دهند، در حالیکه شما در درحال حاضر اعمال آزمایش A/B میباشید. چرا نباید از یوزرها حقیقی وواقعی بازخوردی کیفی تودهآوری فرمایید. رایاپارس یکیاز شایسته ترین راه و روشها برای پرسیدن نظرها سایر به کارگیری از نظرسنجی می باشد. شما ممکن میباشد. ahrefs در سایتتان یک نظرسنجی خروجی داشته باشید که از یوزرها میپرسد چرا روی دکمه فراخوان کلیک نکردهاند و یا این که یک نظرسنجی در صفحه های قدردانی داشته باشید که از بازدیدکنندگان میپرسد چرا روی یک دکمه کلیک کردهاند و یک هیبت را لبریز کردند.
بعداز آزمایش A/B
پس از آزمایش A/B نیز مورد ها پایین را مد حیث قرار دهید.
۱۲. روی ترازو هدفتان تمرکز نمایید
اگرچه شما معیارهای زیادی را بررسی میکنید حواستان را به میزان غرض نخستین به هنگام جاری ساختن نظارت توده نمائید. به عنوان مثال درصورتی که دو تغییر تحول از یک پست الکترونیک را آزمایش کردید و سرنخ را تحت عنوان میزان اول خویش در لحاظ گرفتید دیگر حواستان را پرت نرخ کلیک نکنید. ممکن میباشد شما ملاحظه کنید که نرخ کلیک بالا و نرخ تبدیل معدود میباشد که در این صورت ممکن میباشد تغییری را تعیین نمائید که دارنده نرخ کلیک کمتر میباشد.
۱۳. عنایت نتایجتان را با استعمال از ماشین اکانت آزمایش A/B محاسبه فرمایید
فعلا که شما گزینش کردهاید کدام تغییر تحول کوشش بهتری داراست، فرصت آن میباشد که گزینش فرمایید آیا نتیجه ها شما از حیث آماری شایان توجه میباشند یا این که نه؟ به بیانی دیگر آیا میقدرت به اندازه کافی برای جاری ساختن تغییرو تحول به آنان متکی بودن کرد؟ برای درک کردن این مورد می بایست آزمایش عنایت آماری را اجرا دهید. می توانید این عمل را به طور دستی اعمال دهید و یا این که می توانید نتیجه ها تست آن را به ماشین اکانت مجانی آزمایش A/B بدهید. برای هر تغییری که آزمایش کردید میتوانید تعداد تمام کوشش و عملکردهای خودتان را وارد فرمائید، همچون نشانی اینترنتیهای ارسال گردیده یا این که ایمپرشینهای چشم گردیده. آن گاه تعداد اهدافی که بی نقص گردیدهاند را نیز وارد نمائید. معمولاً شما برای این آیتم به کلیکها نگاه میکنید البته میاقتدار دیگر گونه های تبدیلها را نیز در لحاظ گرفت.