پیرو یکسری نمونه از روش به کار گیری متا تگ توضیحات به طور اصولی را مشاهده میکنید. آموزش سئو در مشهد واژه کلیدی \" گوگل Adwords چیست. رایاپارس توضیحات بسیار بی آلایش و به زبانی قابل فهم و شعور درج شده اند. ahrefs توضیحات بایستی دیدنی باشد و ضمنا استفاده کننده را تشویق نماید که برای قرائت ادامه توضیحات بر روی پیوند تارنما شما کلیک نماید.
درپی مثال ای از به کار گیری markup به طور ستاره برای اکران جایگاه داده گردیده به شیت از سوی یوزرها می باشید. این نحوه قادر است هم پا با یک توضیح کوتاه و به کار گیری واژه و کلمه هایی که استفاده کننده را به کلیک تشویق نماید، بسیار کارامد باشد.
واژه کلیدی “meta description”
همانگونه که اشاره کرده بودیم گاهی گوگل به عبارات کلیدی خاصی اذن میدهد که توضیحات بیشتری از سایر لغات کلیدی داشته باشند. عامل ها دیگر نیز قادر است در قابلیت تایپ کردن توضیحات وقت گیر خیس دخیل باشد. در تصویر تحت مثال به کار گیری توضیحات زمانبر در عبارات کلیدی که گوگل اذن استفاده اینگونه توضیحاتی را داده میباشد را مشاهده میکنید:
مثالهای به کار گیری نامناسب متا تگ توضیحات
دقت به تعداد کارکترها
ضابطه مشخصی برای تعداد کارکترهای تگ توضیحات متا نیست؛ این به این معناست که درصورتیکه توضیحات متا شما از یک تعداد کارکتر خاصی بیشتر یا این که کمتر گردد، وب سایت شما آیتم جریمه گوگل قرار نخواهد گرفت. ولی از آنجایی که گوگل صرفا 100 تا 120 کارکتر از توضیحات متا را در کاغذ حاصل کاوش نشانه میدهد، عالی میباشد واحد سنجش کلمه ها آیتم استعمال خویش را در همین مقام نگه دارید، یا این که میتوانید لغت ها کلیدی اصلی خویش را در اولِ توضیحات خویش قرار دهید. پیشنهاد ما به شما این میباشد که به ذوق وسلیقه گوگل اعتنا فرمایید و توضیحات متا خویش را، در به عبارتی حدود 100 تا 120 کلمه و واژه ساخت و ساز فرمایید.
استعمال نکردن از توضیحات تکراری
هیچوقت از توضیحات متا یکسان کلاً وبسایت خویش استعمال نکنید. ازآنجاکه هر کاغذ وبسایت شما، محتوای خاص خویش را دارااست، پس بایستی توضیحات متا این صفحه ها نیز، متعدد و منحصر باشد. همینطور در صورتی وب سایت شما تعداد صفحه های بسیار بالایی داراست و تولید توضیحات متا متعدد برای هر کاغذ مقدور وجود ندارد، تلاش نمایید صرفا توضیحات متا صفحه های اساسی خویش را مختلف سازید و برای سایر برگهها که التفات کمتری دارا هستند، تیتر توضیحات متا را خالی بگذارید. گشوده هم تکرار می کنیم، پایین هیچ قوانینی از متا دیسکریپشن یکسان در وب سایت خویش به کار گیری نکنید!
به کارگیری از لغات دیدنی و بدیهی در توضیحات
دنیای دیجیتال، یک دنیای رقابتی بسیار هنگفت میباشد و جذب مخاطب، از اصلی ترین دستاوردهای این عرصه به شمار میرود. تلاش نمایید ذوق و سلیقه و نیاز یوزرها را در راستای محتوای خویش شناسایی نمایید؛ و آنگاه یک تگ توضیحات مطلوب تولید نمائید. به زبانی معمولیخیس، یوزرها را ترغیب به بازدید از وب سایت خویش فرمائید. به کارگیری از کلماتی مانند فوق العاده، ارزان، معمولیترین، کاربردی و… می تواند به بهبود چگونگی توضیحات متا شما یاری دهد. ولی در لحاظ داشته باشید که خوب میباشد در به عبارتی حد چگونگی محتوای خویش توضیحات متا را بنویسید. از جمله، در صورتیکه از عبارت “یادگرفتن بهینه سازی توسعه یافته” در توضیحات خویش به کارگیری نمودهاید، با ارائه محتوایی بی آلایش و مبتدی و تازه کار وقت بازدیدکنندگان را تلف نکنید. چون بازگشت مخاطب از تارنما شما به برگه حاصل کاوش فارغ از کار خاص، به وبسایت شما زخم خواهد رساند که بهدنبال این نوشته ی علمی، توضیحات بیشتری درباره آن ارائه خواهیم بخشید.
واژه کلیدی \"best burgers in London\"
در تصویر ذیل مشاهده می کنیدکه تارنما برای توضیحات برگه درباره همبرگر توضیحاتی می دهد در حالیکه کاربری کهاین عبارت را کاوش کرده احتمالاً درپی یافتن مکانی برای میل کردن همبرگر در شهر لندن میباشد. ضمنا در توضیحات از کلمه و واژه کلیدی مد لحاظ، عبارت Best در توضیحات درج نشده میباشد.
واژه و کلمه کلیدی \"captain america civil war review\"
دراین پیوند نیز از rich snippet markup مصرف شده میباشد ولی واژه و کلمه کلیدی فارغ از آنکه داده ها بیشتری به ما بدهد در توضیح تکرار شدهاست. درضمن چراکه ارتفاع توضیحات بیشتراز حد بوده میباشد گوگل توضیحات را شکسته اکران داده میباشد.
کلمه و واژه کلیدی \"meta descriptions\"
اسم تارنما High Rankings میباشد البته همانگونه که مشاهده میکنید، ظاهراً گوگل نتوانسته میباشد داده ها توضیحات شیت را بخواند. و اینگونه مشکلی از سایتی که خویش برای بهینه سازی مدعی است قابل قبول وجود ندارد.