تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

  • ۰
  • ۰

سایتی مانند phow را در لحاظ بگیرید 100 ها نوشته‌ی‌علمی درباره یک مورد درین تارنما مندرج میباشد. مثالا شما برای بازکردن قفل کیف سامسونت می‌توانید بیش تر از 100 نوشته‌ی‌علمی درین وبسایت بیابید. آموزش سئو در مشهد گوگل به تمامی این صفحه ها مرتبه نخواهد اعطا کرد. رایاپارس برخی از این صفحه ها در گوگل درجه خیر خواهند داشت و ترافیک مطلوبی را هم به تارنما جاری می نمایند. ahrefs البته بیشتر این صفحه های خیر در گوگل جایگاه بدست میاورند و خیر ترافیکی را به وبسایت منتقل می نمایند. براین اساس بهتراست که محتوای اینگونه صفحاتی را ترکیب و نشانی آن‌ها را به کاغذ ترکیب گردیده ریدارکت کنیم.

محتوای شبیه در وبسایت از لحاظ الگورتیم گوگل پاندا یک نقص‌ دورازشوخی در وب سایت می‌باشد.

صفحه ها 404 و واکنش الگوریتم گوگل پاندا با آن ها
گوگل اعلام نموده است که بدلیل آنکه رقبا می‌توانند صدها هزار پیوند به کاغذ ای که در وب سایت شما وجود ندارن ساخت‌و‌ساز نمایند. تعدد صفحه های 404 را در پردازش های الگورتیم گوگل پاندا قرار نداده میباشد.

نکته : در وبمستر به شما صفحاتی را که سبب رخدادن خطای 404 گردیده اند را علامت می‌دهند. در شرایطی‌که رقیبان شما اینگونه پیوند هایی را تولید کرده اند این مسئله را به گوگل گزارش نمایید تا از تنبیهات گوگل در حفاظت بمانید.

تارنما هایی که محتوای دیگر وب سایت ها را تبلیغ می نمایند
متاسفانه یکی تکنیکهای بهینه سازی کلاه سیاه که در کشور ایران بسیار ترویج یافت تبلیغ محتوای وب سایت های با رنک بالا در به عبارتی مسئله کاری بود.

چنانچه تارنما شما تنها به تبلیغ تارنما های دیگر بپردازد و مخاطبان تارنما شما همیشه مجبور باشند که از وبسایت شما به دیگر وبسایت ها مراجعه نمایند. گوگل تارنما های مقصد را جایگزین وب سایت شما خواهد کرد.

از سایرافراد حیث بخواهید
یکی‌از راههای تشخیص چگونگی محتوا حیث خواهی از یک شخص بیگانه میباشد. افرادی که ارتباطی با شما و کمپانی شما ندارند خوب می توانند مطالب شمارا عیب گیری نمایند.

تعداد لغت ها متن و فاکتورهای بهینه سازی داخلی
John Mueller در تمجید محتوای کیفیت عالی اعلام‌کرد که تعداد لغت ها در تشخیص کیفیت خوب بودن مطالب کاربردی ندارد و بخش اعظمی از وب سایت ها میباشند که با وجود تعداد معدود کلمه ها محتوای با ارزشی دارا‌هستند و حتی به لیست featured snippets (وب سایت هایی که در کادری غیروابسته در بالای حاصل کاوش به اکران در میآیند) شیوه یافته اند.

نکته:  جان مولر حداقلی برای تعداد نوشته‌ی‌علمی منتشر گردیده در روز قائل وجود ندارد و می‌گوید هیچ تعداد حداقلی برای نشر مطالب نیست.

با اعتنا بدین مورد خوب میباشد بجای تمرکز بر پرکردن وب سایت خویش با مقاله‌ها گوناگون، مقالاتی کیفیت خوب و دیدنی برای استفاده کننده ساخت و ساز نمائید.

نکته:  با اعتنا به اینکه ساخت‌و‌ساز محتوای کوتاه و خرد عمل را برای  اسپمرها شل می نماید. گوگل در سالیان اخیر اعتنا بیشتری به وسعت مقاله‌ها دارااست. ولی این زمینه بدان معنا وجود ندارد که مقاله‌ها خویش را با متونی بی معنا مالامال کنیم و انتظار جایگاه بالا داشته باشیم.

محتوا در هر شکلی قادر است ارائه خواهد شد
سالها تمرکز گوگل برروی محتوای متنی سبب شد‌ه‌است که اکثری از بهینه سازی کاران همچنان مجموع تمرکز خویش را به ساخت متن تخصیص دهند. درحالیکه بعداز خریداری وب سایت یوتیوب بوسیله گوگل عملا شاهد آن بودیم که تارنما های ارائه دهنده عکس و فیلم جایگاه های خیر در گوگل بدست آوردند.

بعبارتی دیگر شما می‌توانید محتوای خویش را بصورت متن، عکس، فیلم، صوت و یا این که هر فرمت دیگری ارائه  دهید سوای اینکه ما یحتاج باشد نگران عدم درجه گیری در گوگل و یا این که تنبیه به وسیله الگوریتم ههای گوگل باشید.

سود گیری

الگوریتم گوگل پاندا به چگونگی محتوا حساس میباشد. چگونگی محتوا را خیر تعداد لغات بلکه تعداد کاربر فعال ورقه معلوم می نماید. یک کاغذ قادر است فاقد محتوای متنی باشد البته از نگاه گوگل بسیار ارزشمندتر از یک نوشته ی علمی با ده ها برگه متن باشد.
 

  • ۰۱/۰۶/۳۱
  • شهریار شاهان

آموزش سئو در مشهد