چنانچه که از واژه و کلمه کلیدی در دامنه به کار گیری نمائید، توانسته اید سیگنال مرتبط برای موتورهای کاوش آماده کنید. آموزش سئو در مشهد که در شکل به کار گیری درست در محتوا میتواند سبب ساز گسترش در درجه بندی گوگل و بهبود بهینه سازی تارنما خواهد شد. رایاپارس به کار گیری از کلمه و واژه ی کلیدی تحت عنوان اولی کلمه و واژه در دامنه. ahrefs در شرایطیکه از واژه و کلمه کلیدی در دامنه استعمال کردید، دقت داشته باشید کهاین کلمه و واژه به طبع تحت عنوان اولی واژه و کلمه در دامنه استعمال شود، امری که میتواند به ارتقاء درجه بندی تارنما و همینطور ارتقاء بازدید وبسایت شما سبب ساز خواهد شد.
5.به کار گیری از عبارات کلیدی در Sub-domain
این دستور صحیح شبیه با افزودن واژه کلیدی در اولین بخش دامنه میباشد و در صورتیکه سازه به هر دلیلی نتوانستید کلمه و واژه ی کلیدی خویش را در در اولین نصیب دامنه جایگذاری فرمائید به کارگیری از لغت ها کلیدی در Sub-domain قادر است جایگزینی مطلوب باشد.
۶.تاریخچه دامنه ها
تهیه نمودن اعتبار برای سایت از اولین نیاز های تارنما میباشد، لذا می بایست به گستردن آن پرداخت. گوگل تاریخچه دامنه را برای درجه بندی در حیث میگیرد البته اساسا این الگوریتم ها می باشند که خیر و خوبی و یا این که بدی یک سایت را به نسبت دنیای پهناور ی اینترنت ها معین می نماید. Whois data میتواند درین راستا به شما یاری دهد.
۷.تطبیق ظریف دامنه با ماهیت وبسایت
این قضیه فقط هنگامی شکل میگیرد که شما یک تارنما با کیفیت عالی داشته باشید، این انطباق ظریف یکیاز اصولی میباشد که میتواند به مرتبه بندی خوب در نتیجه ها سرچ در موتورهای کاوش یاری دهد و در حالتی که گوگل تطابقی پیدا نکند، در سود قادر است منجر کاهش درجه ی شما خواهد شد.
8.استفاد از Whois به طور محرمانه و یا این که همگانی
گوگل هیچوقت اشاره ای بر این قضیه نداشت که به کارگیری از Whois به چه شکل عالی میباشد اما مدام در لحاظ داشته باشید که به کار گیری به طور همگانی برای شما منافع بیشتری خواهد داشت.
9.جریمه برای مالکان Whois
میدانیم که گوگل به صورت مداوم در هم اکنون کاوش در whois data شماست و در حالتی که متوجه گردد که صاحب وبسایت اسپم میباشد در پی تارنما های دیگر مو جود از آن شخص میشود تا آنان را تحقیق و در شکل ضرورت جریمه نماید.
10.افزودن کد مرزو بوم TLD
افزودن این کد میتواند منجر ارتقاء معیار درجه بندی درکشور شما گردد، البته بایستی دانست هنگامی که کلام از جستجوی جهانی میشود این فرمان نمی تواند آنچنان حائز اهمیت باشد.
کارداران و فاکتور هایی که در صفحه ها به ان اعتنا میگردد
۱۱.واژه و کلمه کلیدی درعنوان
واژه و کلمه کلیدی درعنوان
دقت به مقام واژه کلیدی بسیار دارای اهمیت میباشد. به کارگیری از واژه و کلمه ی کلیدی در تیتر باعث میشود موتورهای کاوش شل خیس متوجه شوند که محتوای شما در چه خصوص میباشد. این مسئله برای یوزرها نیز صحت می نماید که با مشاهده واژه کلیدی در تیتر نوشتهعلمی، رغبت بیشتری برای کلیک بر لینک و پیوند دارا هستند.