نمونه مطلوب برای این نوع محتوها نشر پستهای وب لاگهای اشخاص گوناگون سوای دقت به واحد سنجش چگونگی و اعتبار محتواهای آنهاست. آموزش سئو در مشهد بالا بودن نرخ تبلیغات نسبت به محتوا. رایاپارس صفحاتی که آکندهاز تبلیغات مبلغی و کلیکی می باشند و در آنان به تبلیغات بیشتر از ساختوساز محتوای باارزش دقت شدهاست. ahrefs محتواهای کیفیت عالی ذیل که در کنار لینک و پیوندها قرار می گیرند:
گاهی اشخاص برای اخذ کلیک روی لینک و پیوندهای خاصی، محتواهای بی چگونگی و نامربوطی را در کنار لینک و پیوندها قرار می دهند.
۹- سایتهایی که بوسیله یوزرها بلاک میگردند:
تارنماهایی که به طور بی واسطه و غیر بی واسطه (با به کار گیری از اکستنشنهای جانور روی بروزر کروم) بوسیله کابران بلاک گردیدهاند ذیل اثر الگوربتم پاندا قرار می گیرند.
۱۰ – محتواهایی که با آنچه گزینه کاوش قرار گرفته میباشد تطابقی ندارند:
بعضا محتواها در عنوان و تیتر خویش چیزی را ذکر مینمایند اما بعد از کلیک روی آنها هیچ محتوای مرتبطی یافت نمیشود و یا این که استفاده کننده با ورقهای پراز تبلیغات روبرو میگردد.
علائم جریمه شدن به وسیله الگوریتم پاندا:
کاهش ناگهانی ترافیک ارگانیک یک تارنما و یا این که کاهش سکو در موتوهای کاوش از علامتهای جریمه شدن بوسیله پاندا می باشند.
اما می بایست دقت داشته باشد که عامل ها مختلفی می توانند سبب ساز این کاهش مرتبه و ترافیک شوند. بعضی از این عامل ها عبارت اند از: ارتقا تعداد رقبا در بازار، کاهش و یا این که تغییرات فصلی عشق و علاقهمندیهای مخاطبان و یا این که تاثیرات بقیه الگوریتمهای گوگل مثل الگوریتم پنگوئن.
در حالتیکه که کاهش جایگاه تارنما شما در تاریخ مشخصی پیش آمده میباشد، لیست عملهای مخربی که در به روز الگوریتمها منتشر میگردد را گزینه پژوهش قرار دهید. درصورت انطباق هر کدام از موردها مو جود در لیست با یکی کارهای مرتبط با سایتتان، بهدنبال اصلاح و تغییر و تحول موقعیت باشید.
در شرایطیکه بازهم تردید دارید که آیا بوسیله پاندا جریمه گردیدهاید یا این که نه، فلوچارت ذیل را آیتم رسیدگی قرار دهید:
مرمت سایت پس از تاثیرات پاندا:
هرچند رهایی از جریمههای پاندا شغل دشواری میباشد، ولی اصلاح موردها متبوع پاندا اولی گام برای رفع این جریمههاست. بهدنبال بعضا اقدامات ما یحتاج جهت تقابل با جریمههای پاندا اورده شده اسـت:
از تبدیل شدن به مزرعه محتوا پرهیز کنید.
محتواهای خویش را از جوانب چگونگی، موثر بودن، مرتبط بودن و اعتبار بازبینی نمائید.
دقت داشته باشید که نسبت تبلیغات هر شیت به محتوای آن رعایت گردیده باشد.
مطالب تکراری را حذف و یا این که ویرایش فرمائید.
ضوابط مشخصی را برای مطالبی که به وسیله یوزرها نوشته میگردند گزینش فرمایید و تا مکان ممکن آن ها را با تمرکز رسیدگی فرمائید و از چگونگی مطالب و موثر بودن آنها اعتقاد نتیجه ها فرمایید.
مراقب مطالب تکراری و یا این که بسیار شبیه روی وب سایت خودتان باشید. برای این عمل میتوانید از رباتهای جانور یاری بگیرید.
در کل، وبسایتی که مدام مطالب کیفیت خوب ساختوساز مینماید نباید نگران آپ دیتهای نو پاندا باشد. یکیاز راههای بدور ماندن از تاثیرات پاندا ساخت و ساز یک مارک و تارنما دارای اعتبار میباشد که همواره محتوای مهم، باکیفیت و غیر نسخه برداری را رائه میدهد.
مقصود الگوریتم پاندا فقط پرهیز از مطالب تکراری وجود ندارد:
اکثر اشخاص بر این باورند که پاندا تنها برای نظارت کردن تکراری بودن مطالب ساخته شده است. این در حالیست که کوشش کارکنان گوگل در جهت تشویق به ساخت و ساز محتوای یکتایی میباشد که قیمت یکتایی را برای یوزرها آماده مینماید.
“جان مولر” به بلاگرها گفته میباشد که حذف کردن محتواهای تکراری در تحت ترین حق تقدم پاندا جایدارد. درواقع بلاگر ها بایستی پیرو آن چیزی باشند که آنان را از دیگر وب سایتهای رفیعتر حوزه خودشان متمایز مینماید.