تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تخصصی نرین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

  • ۰
  • ۰

برگه خروج یا این که exit page  صفحه های پایانی که اشخاص پیش از اینکه وب سایت را سوراخ نمایند، بازدید می‌نمایند. آموزش سئو در مشهد این اساسی میباشد که شما صفحاتی که خروج بالای دارا هستند را پیگیری نمائید. چرا نرخ بالای دارااست. رایاپارس ممکن میباشد که مشکلاتی درین واپسین برگه وجودداشته باشد.
براساس این متریک بهینه سازی وب سایت، می بایست. ahrefs مجموع مشکلاتی که در صفحه های وب سایت شما وجود دارااست را پیدا نمائید و آنان‌را برطرف فرمائید. به‌این شیوه میتوانید با پژوهش این مورد ها سکو تارنما خویش را  ارتقا دهید.

این صفحه های، صفحاتی میباشند که هیچ سیرتکامل جذابیتی برای مخاطبین ندارد و اینگونه دلیلی سبب میشود که مخاطبین به دیگر وب سایت ها مراجعه نمایند. از این رو بایستی رسیدگی فرمائید و مجموع مواقعی که سبب میشود کاربر از این کاغذ بیرون خواهد شد را پیدا و  اشتباهات را برطرف نمائید.

۵. تجزیه و ارزیابی از ترافیک ارگانیک گوگل و بینگ
اگرچه موتور جستجوی گوگل جزی از دوست داستنی‌ترینها در لحاظ گرفته می‌شود، البته این فقط موتور کاوش نخواهد بود. بخش اعظمی از مشتریان شما هم از بینگ هم به کارگیری می‌نمایند. به همین استدلال شما می بایست تجزیه و آنالیز موتورهای کاوش خویش را دربین این دو اعمال دهید.

در صورتی شما متوجه شدید، در ترافیکی که در نظر گرفتن کرده‌اید قرار نگرفته اید از یک موتورجستجو  به کارگیری نمائید یا این که موتور جستجوی خویش را تغییر و تحول دهید؛ احتمالا ایده ی بهتر برای بروزرسانی استراتژی خویش در جستجوگرها میباشد.

 

اکثر اوقات می بینیم که عموم در هنگام نگاه کردن بدین داده های عددی به اندازه کافی بر روی بینگ تمرکز نمی کنند.

۶. لغات کلیدی در گوگل
شما ممکن میباشد بخواهید از یک ابزار ردیابی لغات کلیدی مانند SEMrush  برای گزینش لغات کلیدی که وبسایت شما در گوگل قرار داده میباشد به کارگیری فرمائید. به‌این شکل شما میدانید وبسایت شما براساس چه لغت ها کلیدی جایگاه بندی می‌شود، البته رویه های زیادی وجود دارااست که شما  بتوانید از این اطلاعات به کارگیری نمائید تا استراتژی seo خویش را طراحی نمائید.

اعتنا داشته باشید که براساس چه لغات کلیدی میخواهید سکو بندی را ایفا دهید و ممکن میباشد بخواهید در کمپین های بهینه سازی تمرکز فرمایید.
تحت عنوان یک سرمایه قادر خواهیم بود تمرکز برای توفیق جان دار فایده کافی را ببریم. در شرایطی‌که شما متوجه گردید که رنک وب سایت شما برای 10 واژه و کلمه رفیعتر بعضا از لغت ها کلیدی تبدیل بالای خواهند داشت، همینطور از این عبارات کلیدی در کمپین‌های بازاریابی محتوایی به کار گیری نمائید تا اعتقاد نتیجه ها گردد که در آنجا باقی بمانید. همینطور  استعمال از کلمه ها کلیدی با رنک بالا به احتمال زیاد بیشترین ترافیک را برای شما خواهد آورد، پس مطمئن گردید صفحه ها فرودی که می‌سازید مربوط به لغت ها کلیدی است که یوزرها کاوش می‌نمایند و نرخ پریدن کمتری دارا‌هستند.

۷. بهینه سازی محلی
در صورتی‌که تجارت شما یک یا این که یکسری محل فیزیکی داشته باشد که مشتریان محلی بطور بدون واسطه بتوانند از آن بازدید نمایند، بسیار عنایت دارااست که از نظر محلی خویش پیگیری نمائید.

به صورت خاص، آیا سایت شما در 3 بسته محلی برای لغت ها کلیدی مرتبط بر روی وبسایت شما ظواهر می شود؟ آیا مخاطبان اسم شهریا اسم شهر شمارا به علاوه اسم صنعت تان تایپ می‌نمایند، اکران داده می شود؟ در‌حالتی که همچین اتفاقی نمی‌افتد عالی میباشد که بر روی seo محلی خویش بیشترکار فرمایید.

۸. نرخ کلیک (CTR)
سرچ کنسول گوگل یک گزارش از تجزیه و آنالیز کاوش یوزرها را ارائه میدهد که معدل درصد از مخاطبانی که برروی پیوند‌های  پس از نتیجه ها کاوش کلیک می‌نمایند، نماد میدهد. این درصد تحت عنوان نرخ کلیک (CTR)  میگویند.
شما بایستی به‌این گزینه دقت فرمایید چون به شما آرم خواهد بخشید که چه‌طور صفحه ها شما در نتیجه ها موتورهای کاوش یا این که SERPs  جایگاه بندی می شود. همینطور نشانه میدهد که محتوا برای مخاطبان شما به چه کمی دیدنی اشت.
در شرایطی‌که مخاطبان مانند چیزی که کاوش کردن را در حاصل کاوش ببینند، بر روی لینک و پیوند کلیک می‌نمایند و ولی محتوای گزینه نظرشان نباشد؛ به سراغ حاصل دیگری خواهند رفت.

۸-۱: شیت فرود
تحقیق نرخ کلیک (CTR)  به شما نشانه می دهد که چه گونه از بهینه سازی پول بسازید. این صفحاتی می‌باشند که بیشترین دقت را از نتیجه ها کاوش به خویش جلب کرده اند. شما همینطور می بایست به صفحاتی با کمترین ctr  دقت نمایید و آن‌ها را با صرفه نمایید.
 

  • ۰۱/۰۷/۰۹
  • شهریار شاهان

آموزش سئو در مشهد