بعد از سپری شد در حدود سه ده سال از ورود چرخه ی ایجاد کرد بازی های آموزش سئو در مشهد رایانه ای به جمهوری اسلامی ایران، این مجموعه ها وارد زمانه بلوغ و به فعالیت بردن تجارب خویش گردیده اند. این موسسه ها امروزه میتوانند بخشی از فرصت و هزینه ی خویش را به پژوهش ها علمی، گردآوری اطلاعات دردسترس و بدست آوردن علم مایحتاج در ارتباط پیشنهاد های ساخت و ساز گردیده تخصیص دهند.
ساختوساز و جابجایی محتوا توسط ی بازی رایانه ای
بازی رایانه ای ابزاری هنری میباشد کهاین امکان را دارااست تا با استعمال از زبانی خاص، شم را منتقل نماید. بایستگی به کارگیری ابزارهای هنری در جابجایی محتوا و مفاهیم گوناگون، یک کدام از ضروریات بازاریابی محتوا بهحساب میآید. در حالتیکه این محتواها از روش تشکیل داد یک بازی خاص تولید و به استفاده کننده منتقل شوند، تأثیرگذاری قابل توجهی خواهند داشت.
تاثیرگذاری بازی تحت عنوان یک رسانه در ساختوساز محتوا
دنیای امروز به نوعی متعلق به رسانه میباشد. رسانه هایی که خواه ناخواه تأثیر مستقیمی بر معاش عموم دارا هستند. رسانه ها از دست اندرکاران اصلی راهبردی معاش اجتماعی میباشند به نحوی که گروهی از عموم سوای این که بدانند زیر تأثیر چه رسانه ای بوده اند، مبتنی بر آن شغل می نمایند. ولی آنچه که دارای اهمیت میباشد، معیار و طرز ی تأثیرگذاری رسانه ها بر کاربر میباشد. این تأثیرگذاری موضوعی میباشد که در بازاریابی محتوا می شود به صحت از آن استفاده کرد. ترازو و طرز ی تأثیر رسانه بر استفاده کننده اعتنا بخش اعظمی از پژوهشگران و عقیده پردازان را در حین های متعدد برانگیخته میباشد. بسیاری از پژوهش ها در رسانه ها به تأثیرات رسانه تخصیص یافته میباشد که التفات و محوریت این دعوا را در مطالعات ارتباطی نماد میدهد.