محتوا در حوزه رسانه در پوستههای مختلفی ارائه میگردد و بسته به نوع رسانه آموزش سئو در مشهد می بایست از صورتهای خاص آن بهره برد. در اینجا نیز مورد ماهیت مطرح می گردد، و این سوال پیش می آید که ماهیت محتوا چیست؟ ماهیت آن در واقع پیامی میباشد که به یک صورت خاص ارائه میشود. به عنوان مثال در حوزه رسانه های دیجیتال و در ابتدا آنها تارنما های اینترنتی و فضای مجازی، میقدرت تاثیر تولیدی را در سه صورت کلی صوتی، تصویری و متنی ارائه بخشید.
دراینصورت هریک از طریقهای فوق دارنده ذیل گروههایی میباشند. به عنوان مثال میاقتدار در حوزه اثر ها تصویری میقدرت از عکسها، شغل های گرافیکی، کلیپ و غیره استفاده نمود. در موقعیت کلی برای تعیین شایسته ترین نوع یک تاثیر برای یک حوزه خاص، می بایست از علم تخصصی در آن حوزه بهره مند بود. برای ساخت مثال متنی در حوزه تارنماهای اینترنتی و بیزنس مجازی بایستی از علم ساختوساز متن باکیفیت در کنار علم seo تارنما بهره مند بود. چون دراین حوزه ایجاد متن کیفیت بالا به تنهایی کفاف نمیدهد و کاری اثرگذار میباشد که در آن قواعد تعریف و تمجید گردیده در فضای مجازی و شغل های تارنما های حریف رعایت گردیده باشد. این آیتم از مهم ترین نکات حوزه ساختوساز محتوا به شمار میرود، و به همین ادله می بایست با اعتنا به حوزه متبوع، تاثیر تولیدی از ماهیت کیفیت عالی و تخصصی منتفع باشد. ولی درپی بپردازیم به قسمت ایجاد محتوا!